مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران گفت: مساجد در تعظیم شعائر دینی و تقویت روحیه استکبار ستیزی نقشی جدی دارند و اگر فضای تبیین را می خواهیم به منصه اجرا در بیاوریم باید از مسجد کمک بگیریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حسین براتی مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران پیش از ظهر امروز سه شنبه(۳ مهرماه) در دیدار با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: یکی از نگرانی ها و گلایه ها با توجه به ذی نفوذ بودن مسجد در تاریخ انقلاب اسلامی مورد کم لطفی قرار گرفتن آن با توجه به کمبود امکانات است.


وی افزود: مسجد در نظام اسلامی محجور واقع شده است و اگر حرکتی صورت می‌گیرد بصورت مقطعی است و مسئولان نظام اسلامی باید در خصوص بهره گیری از مساجد در مقاطع مختلف خصوصا بزنگاه ها اهتمام جدی داشته باشند.


براتی با اشاره به اینکه روشنگری مسجد بسیار کارگشا است بیان داشت: اگر فضای تبیین را می خواهیم به منصه اجرا در بیاوریم باید از فضای مسجد کمک  بگیریم.


این مقام مسئول تصریح کرد اکنون نیازمند ساماندهی و بخشی نگری هستیم تا مساجد به جایگاه واقعی خود بازگردند و اگر مواردی مانند برگزاری مراسم در آنها مستمر و پایدار باشد میتوان تاثیرات آنرا در سطح محلات مشاهده و بهره برداری کرد.

 

براتی با استقبال از پیشنهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خصوص برگزاری مراسم در مساجد محوری در سطح تهران گفت: مساجد مانند همیشه در تعظیم شعائر دینی و تقویت روحیه استکبار ستیزی نقشی جدی  باید داشته باشد  و از این رو برگزاری مراسم در خصوص استکبار ستیزی قطعا برگزار خواهد شد.

کد خبر 1226277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha