نسل‌های جدید را با آرمان‌ها و اهداف انقلاب بیشتر آشنا کنیم

حجت الاسلام احمدی،گفت: همه‌ی ما وظیفه داریم نسل‌های جدید را با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی آشنا کنیم و این وظیفه‌ای بسیار مهم برای نسل حاضر است.

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو  با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ، با اشاره به توجه ویژه به نسل جدید،گفت:در برهه پیروزی انقلاب اسلامی، عرصه هشت ساله دفاع مقدس و دوران سازندگی کشور جوانان حضور موثری داشتند و دستیابی ایران اسلامی به قله های رفیع علمی در سطح جهان نیز مرهون مجاهدت های نسل جوان است.

 

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه،افزود:  نسل جدید در واقع نسل چهارم و پنجم انقلاب با نسل اول انقلاب فاصله زیادی از نظر فکری و حتی هیجانی دارند و آگاهی بیشتری نیز نسبت به نسل اول دارند، این نسل به دنبال استدلال هستند و به آسانی هرچیزی را نمیپذیرند.

 

وی خاطر نشان کرد:نسل جدید پرشورتر، انقلابی‌تر و خیلی وقت‌ها از نظر دینی هم جدی‌تر پای کار هستند اما لازم است این تجربیاتی که شما در مسیر مبارزات انقلابی داشته‌اید، به نسل جدید منتقل شود.

 

حجت الاسلام احمدی، تصریح کرد: اگر مقام معظم رهبری تردیدی نسبت به جوانان ایرانی داشتند تمرکز خودشان را در این بیانیه روی جوانان نمی گذاشتند، بنابراین باید بیش از هرچیز بر حوزه جوانان کار کنیم و با استفاده از ابزارهایی که داریم به آنها خدمت رسانی کنیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ،اظهار کرد: برای اینکه این نسل در اختیار انقلاب باشد و از فتنه‌های دشمنان دور بماند باید ارتباط بیشتری همراه با دانش و آگاهی با این جوانان و نوجوانان داشته باشیم.

 

کد خبر 1226287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha