با برنامه ریزی مناسب شاهد بالندگی و رشد جامعه هستیم

بابلی،گفت: شورای فرهنگ عمومی از موضوعات مهم است و باید محور برنامه ریزی ها باشدو با برنامه ریزی مناسب شاهد بالندگی و رشد جامعه هستیم .

صدراله بابلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ، با اشاره به اهمیت شورای فرهنگ عمومی،گفت:‌شورای عالی با مأموریت تصحیح و ارتقاء فرهنگ و سازماندهی امور فرهنگی برای حفظ استقلال و تحکیم و تعمیق تدین و فرهنگ دین باوری و در‌جهت تحقق تمدن نوین اسلامی فعالیت می‌ کند.

 

فرماندار سرپل ذهاب،افزود: گسترش و نفوذ فرهنگ اسلامی در شئون جامعه و تقویت انقلاب فرهنگی و اعتلای فرهنگ عمومی از اهداف تشکیل شورای فرهنگ عمومی است.

 

وی خاطر نشان کرد: همه ادارات باید به شورای فرهنگ عمومی کمک کنند تا شورا بتواند برای حل مشکلات فرهنگی شهرستان برنامه ریزی مناسب داشته و باید با گروه‌ها و بخش های مختلف جامعه ارتباط گرفته شود و زمینه آگاه سازی آنها را فراهم کرد.  

 

 

بابلی،اظهار کرد:  دشمن برای طیف های مختلف جامعه به ویژه خانواده ها و گروه های مختلف برنامه ریزی کرده است و ما باید برای این دسیسه های دشمن برنامه داشته باشیم و نقش شورای فرهنگ عمومی در این راستا اهمیت ویژه پیدا می کند.  

 

فرماندار سرپل ذهاب، تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی باید آسیب های حوزه مختلف از جمله در حوزه خانواده، دانش آموزی و سایر حوزه ها را شناسایی کند و برنامه ریزی لازم برای حوزه ها داشته باشد. 

 

وی در پایان گفت: ریاست شوراهای فرهنگ عمومی در استان ها بر عهده ائمه جمعه است، امتیار بزرگی به شمار می آید. به این معنی که ریاست این شورا به عهده نماینده مقام معظم رهبری در استان است و این ظرفیت گسترده و طلایی است که در اختیار داریم.

 

 

کد خبر 1226303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha