رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از ارسال۱۰۰۰ دلنوشته توسط دانش آموزان به جشنواره فرهنگی آموزشی «نه به مصرف مواد مخدر» در آران و بیدگل خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: جشنواره فرهنگی آموزشی دلنوشته با عنوان «نه به مصرف مواد مخدر » ویژه دانش آموزان ابتدایی و متوسطه اول با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: این آئین با حضور  معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان، جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان، مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل و خانواده های دانش آموزان در سالن همایش شهدای دولت فرمانداری آران و بیدگل برگزار شد.

 

ضابطی ادامه داد: در این مسابقه تعداد یک هزار اثر در قالب دلنوشته توسط دانش آموزان ارسال شد و  پس از داوری توسط اساتید حوزه ادبیات شهرستان آران و بیدگل، ۱۱۰ اثر دانش آموزی به عنوان برگزیده انتخاب و معرفی شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل تصریح کرد: این مسابقه به مناسبت هفته نیروی انتظامی ویژه دانش آموزان مدارس ابتدایی و متوسطه نوبت اول دخترانه و پسرانه به همت فرماندهی نیروی انتظامی آران و بیدگل و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، پلیس مبارزه با مواد مخدر، شهرداری و شورای اسلامی شهر، اداره ورزش و جوانان، اداره بهزیستی و آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

 

ضابطی افزود: سخنرانی فرماندهی انتظامی آران و بیدگل، پخش کلیپ های مرتبط با فعالیت های نیروی انتظامی، کلیپ های آموزشی مبارزه با مواد مخدر، اجرای برنامه های هنری طنز و شاد و برگزاری مسابقه حضوری از دیگر برنامه های این مراسم بود.

کد خبر 1226341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha