محکومیت متخلفان قاچاق کالا در خراسان جنوبی ۲۸۳ درصد رشد کرد

حسن‌پور گفت: محکومیت متخلفان پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در هفت ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۸۳ درصد رشد داشته است.

حسین حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص عملکرد هفت ماهه تعزیرات حکومتی استان، اظهار کرد: در بخش کالا و خدمات در سال گذشته یک هزار و 637 پرونده وارد شعب تعزیرات استان شده است اما در هفت ماهه نخست امسال با ورود ۲ هزار و 691 هزار پرونده به شعب تعزیراتی، این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 64 درصد رشد داشته اشت.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از رشد 77 درصدی محکومیت متخلفان در بخش کالا و خدمات خبر داد و گفت: در هفت ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته پرونده های مختومه در بخش کالا و خدمات هم 63 درصد رشد داشته است.

 

حسن‌پور با بیان اینکه محکومیت پرونده های قاچاق کالا و ارز در هفت ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 283 درصد رشد داشته است، گفت: در این بخش در هفت ماهه نخست پارسال یک هزار و 926 پرونده و در هفت ماهه نخست امسال سه هزار و 56 پرونده وارد شعب تعزیرات حکومتی استان شده است که نشان از رشد 59 درصدی دارد.

 

وی تصریح کرد: در بخش قاچاق کالا و ارز در هفت ماهه سال گذشته یک هزار و 935 پرونده و در هفت ماهه نخست امسال سه هزار و هفت مورد پرونده مختومه شده است که نشان از رشد 55 درصدی دارد.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به پرونده‌های ویژه بهداشت، دارو و درمان گفت: در هفت ماهه نخست سال گذشته 643 پرونده واد شعب تعزیرات حکومتی شده است و در هفت ماهه نخست امسال 375 پرونده وارد شعب شده که میزان پرونده های وارده این بخش 42 درصد کاهش داشته است.

 

حسن‌پور افزود: در مجموع در هفت ماهه نخست امسال 6 هزار و 122 پرونده مختلف وارد شعب تعزیرات حکومتی شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که چهار هزار و 204 پرونده بوده است، 46 درصد کاهش داشته است.

 

وی از مختومه شدن پنج هزار و 988 پرونده مختلف در هفت ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: این رقم در هفت ماهه نخست سال گذشته چهار هزار و 178 مورد بوده است که نشان از رشد 43 درصدی دارد.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی در پایان گفت: درصد محکومیت متخلفان پرونده های مختلف در هفت ماهه نخست امسال در مجموع 247 درصد رشد داشته است.

 

 

 

کد خبر 1226471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha