نگاه امامین انقلاب در حوزه بانوان راهبردی است که با آن فاصله داشتیم

سعیدی نژاد با اشاره به اهمیت رقم زدن پیشرفت ایرانی اسلامی گقت: نگاه امامین انقلاب در حوزه بانوان راهبردی است که با آن فاصله داشتیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ، « عاطفه سعیدی نژاد» با حضور در آیین نهضت پیشرفت بانوان که در قالب نشست منطقه ای چهارشنبه ۴ آبان در قم برگزار شد گفت: نگاه امامین انقلاب در حوزه بانوان راهبردی است.

 

مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه خدارا شکر می‌کنیم که معتقد به مکتبی هستیم که برای زن جایگاه قائل است گفت: نگاه امامین انقلاب در این حوزه، نگاهی است که تاکنون از آن فاصله داشته ایم.

 

وی افزود: امروز برای رقم زدن پیشرفت ایرانی _ اسلامی که وقت تمدن سازی است، فرصت عرصه گشایی برای بانوان فراهم است. 

 

وی عنوان کرد: شاید خیلی از نارسایی ها بین صف و ستاد مانع از این شده بود که برنامه ها را در سطح کشور برنامه ریزی و اجرا کنیم.

 

وی توضیح داد: امروزه التهابات اجتماعی، اثرگذاری این حضور را بیش از پیش نمایان می کند از خدا می خواهیم به ما توفیق دهد به برکت هم جواری حضرت معصومه (س) از این فرصت به خوبی بهره مند شویم.

 

وی با اشاره به اینکه ما مدعی هستیم برای زندگی متعالی زن اسوه ای متفاوت به جهانیان معرفی می کنیم بیان کرد: احتمالا برخی رویدادها برای شما جدید باشد، کاربرگهایی ارائه شده، تلاش این است طرح هایی متناسب با ضرورت‌های فرهنگی جامه اجرا کنیم.

 

وی اظهار کرد: نظر این است به طرح جامع و همگرا متناسب با زیست بوم در شهرستان‌ها برسیم مطرح کرد: در شهرستان‌ها ظرفیت‌های متعدد از سازمان تبلیغات در اختیار دارید انشاالله به افق همگرایی در اجرای برنامه ها برسیم.

 

سعیدی نژاد تصریح کرد: امروز برای رقم زدن پیشرفت ایرانی _ اسلامی که وقت تمدن سازی است، فرصت عرصه گشایی برای بانوان فراهم است.

 

سعیدی نژاد افزود: امروزه التهابات اجتماعی، اثرگذاری این حضور را بیش از پیش نمایان می کند. بیان کرد: از خدا می خواهیم به ما توفیق دهد به برکت هم جواری حضرت معصومه (س) از این فرصت به خوبی بهره مند شویم.

 

وی در بخش دیگر سخنان خود با عنوان اینکه ما مدعی هستیم برای زندگی متعالی زن اسوه ای متفاوت به جهانیان معرفی می کنیم بیان کرد: احتمالا برخی رویدادها برای شما جدید باشد، کاربرگهایی به شما ارائه شده، تلاش این است طرح هایی متناسب با ضرورت‌های فرهنگی جامه اجرا کنیم.

 

کد خبر 1226485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha