استاندار گیلان از طرح‌های اقتصادی و گردشگری آستارا بازدید کرد

استاندار گیلان در سفر یکروزه به بندر آستارا از طرح‌های اقتصادی، گردشگری و تجاری این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان امروز(چهارشنبه، 4 آبان) در جریان سفر یکروزه به بندر مرزی آستارا از پایانه حمل و نقل صادرات کالا، طرح گردشگری استیل عباس‌آباد و مسیر ریل‌گذاری خط آهن رشت – آستارا بازدید کرد.

 

استاندار گیلان را در این سفرها مدیران کل مربوطه استانی همراهی می‌کردند. همچنین امروز در جریان سفر استاندار و مدیران کل استانی ساختمان مرمت شده امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) افتتاح شد.

 

«اسدالله عباسی» در جریان این بازدیدها بر بهره‌‎برداری هرچه سریع‌تر پروژه‌هایی که مرتبط با فرآیند تقویت تجارت هستند تاکید کرد و افزود: تاخیر در بهره‌برداری از طرح‌ها به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

 

استاندار گیلان به نقش خط ریلی آستارا – رشت در کریدور شمال- جنوب اشاره کرد و گفت: فعال شدن اقتصاد دریا، تسهیل تجارت دریایی و حمل و نقل دریایی و زمینی از جمله ثمرات تکمیل مسیر یاد شده است.

 

گفتنی است، بازدید میدانی از پروژه‌های عام المنفعه، کشاورزی، صنعتی، دیدار چهره به چهره با مردم، نشست با تجار و بازرگانان و دیدار با خانواده معزز شهید از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه استاندار گیلان به بندر آستارا است.

کد خبر 1226494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha