نقش ارزشمند مدارس شبانه روزی از نظر بعد تربیتی و آموزشی در تربیت نیروی انسانی

رسولی گفت: مدارس شبانه روزی از بعد تربیتی و آموزشی نقش مهمی در تربیت نیروی انسانی دارند که باید مورد توجه قرر گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، رئیس گروه برنامه ریزی مدارس خاص وزارت آموزش و پرورش به همراه رئیس آموزش و پرورش عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره متوسطه اول و دوم، کارشناس مدارس شبانه روزی و رئیس اداره روابط عمومی واطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (۴ آبان ماه) از خوابگاه نخبگان عشایری استان کهگیلویه وبویراحمد بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفت.
 

«سید اصغر رسولی» هدف از این بازدید را بررسی مسائل خوابگاهی و آموزشی دانش آموزان بعد از دوران کرونا دانست و گفت: در دو سال گذشته که خوابگاه مدارس شبانه روزی تعطیل بود، قطعا بعد از بازگشایی نیاز بود که بررسی مجددی از حیث امکانات و تجهیزات آموزشی انجام گیرد تا نواقص احتمالی شناسایی و برای رفع آنها چاره اندیشی شود.
 

وی با بیان اینکه مدارس شبانه روزی هم از بعد تربیتی و هم آموزشی نقش مهمی در تربیت نیروی انسانی دارند، گفت: تلاش می کنیم در این بازدیدها با گفت و گو با مدیران، سرپرستان و دانش آموزان مسائل را از نزدیک رصد و در تصمیم گیریها آنها را لحاظ کنیم.
 

رئیس آموزش و پرورش عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید گفت: در دبیرستان نخبگان عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد 235 نفر از اقصی نقاط محروم استان مشغول تحصیل هستند.
 

رحیمی با بیان اینکه در سال گذشته 22 نفر از این دبیرستان وارد دانشگاه ها و موسسات عالی شدند، افزود: این تعداد دانش آموزان در رشته های ریاضی، تجربی، انسانی و حسابداری از مناطق عشایری استان به تحصیل مشغول هستند.
 

وی بر بروز رسانی تجهیزات خوابگاه شبانه روزی عشایر تاکید کرد.
 

گفتنی است در این بازدید سید محمد سادات، مدیر دبیرستان شبانه رورزی عشایر گنجه ای گزارشی از وضعیت آموزشی و خوابگاهی این دبیرستان ارائه کرد.

کد خبر 1226504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha