راه اندازی رشته های جدید مقطع کارشناسی ارشد در پیام نور آران و بیدگل

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان از انجام مراحل اولیه صدور مجوز رشته های جدید در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، دکتر رضا مختاری در آیین تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه پیام نور آران و بیدگل گفت: یکی از ویژگی های برجسته دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل تعامل مسئولان شهرستان با دانشگاه و ارتباط خوب خیرین و هیئت مؤسس است که در پیشرفت و توسعه دانشگاه موثر بوده و باید تقویت شود.

 

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان به درخواست افزایش رشته های مقطع کارشناسی ارشد اشاره کرد و گفت: مراحل اولیه صدور مجوز برای رشته های جدید کارشناسی ارشد در مرکز آران بیدگل انجام شده و منتظر تصویب این رشته ها در شورای گسترش وزارت علوم هستیم.

 

مختاری اظهار داشت: درآمدزایی یکی از برنامه هایی است که باید در دستور کار رئیس جدید مرکز آران و بیدگل قرار گیرد.

 

مشکلات جامعه با مشارکت دانشجویان و اساتید دانشگاه قابل حل است

امام جمعه آران و بیدگل هم در این مراسم با اشاره به جایگاه علم و اهل علم در جامعه گفت: بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه با حضور و مشارکت دانشجویان و اساتید دانشگاه قابل حل است.

 

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی با تاکید بر ضرورت ارتباط صنعت و دانشگاه گفت: اگر دانشگاه و صنعت با هم ارتباط نداشته و بسترسازی نشود، مشکلات حل نمی‌شود. انتقال بخش تحقیق و توسعه شرکت‌ها به دانشگاه‌ها راهکار برون رفت از تحریم‌ها به شمار می‌آید.

 

 امام جمعه آران و بیدگل ادامه داد: تعهد همراه با تخصص و کسب رضای خداوند بایستی سرلوحه کار اساتید و دانشگاهیان قرار بگیرد.

 

در ادامه این مراسم، حکم سرپرستی دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل به دکتر «مهدی ملایی آرانی» اهدا و از زحمات دکتر «محمدجواد مهدوی» در طی دو سال تصدی سرپرستی این دانشگاه قدردانی شد.

 

کد خبر 1226530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha