توزيع ۵ هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند جنوب کرمان

امروز (۴ آبان ماه) مراسم توزيع ۵ هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند جنوب کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، به نقل از روابط عمومی اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان، امروز (۴ آبان ماه) مراسم توزيع ۵ هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند جنوب کرمان برگزار شد.

 

ناصر عسکری در این مراسم که در شهرستان منوجان برگزار شد، گفت: در راستای ارتقاء شاخص های فرهنگی، حمایت از مددجویان و ایجاد اشتغال پایدار در بین خانواده های تحت حمایت امروز توفیق داشتیم رزمایش توزیع ۴۰ دستگاه تراکتور به ارزش ۱۶ میلیارد تومان، پنج هزار بسته فرهنگی و تحصيلي به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و هم چنین ۸۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بین خانواده ها و دانش آموزان تحت حمایت کمیته جنوب کرمان را با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی برگزار کنیم.

 

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان ارزش کل کالاهای توزیع شده را جمعا ۳۶ میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: این کالاها از امروز در بین خانواه های مددجو و نیازمند شهرستان های جنوب کرمان توزیع می شود.

 

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای خدمات امداد و منویات مقام معظم رهبری در بحث جهاد تبیین انجام شد تا همه بدانند که این نظام و این نهاد چه خدماتی را به مردم محروم مناطق جنوب استان ارائه کرده است.

کد خبر 1226557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha