برگزاری ۱۰۰ کرسی آزاد اندیشی ویژه دانش آموزان یزدی

حجت الاسلام قطبی از برگزاری بیش از ۱۰۰ کرسی آزاد اندیشی همزمان با هفته بسیج دانش آموزی در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد ، حجت الاسلام حمید قطبی مسئول بسیج دانش آموزی استان یزد در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی گفت: برنامه های هفته بسیج آموزی را امسال به نحوی برگزار کردیم که ایجاد امید و روشنگری برای دانش آموزان و نسل جوان و نوجوان باشد.

 

وی افزود: در موضوعات و حوادث اخیر ما بر آن شدیم که در راستای تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب برای دانش آموزان و به نوعی ایجاد امید برای آنها داشته باشیم.

 

قطبی بیان کرد: بصیرت افزایی و روشنگری به نوعی از اهداف اصلی ما است.

 

وی ادامه داد: از ششم آبان ماه با قرائت بیانیه در نمازهای جمعه این هفته را آغاز می کنیم و به مدت یک هفته برنامه داریم.

 

مسئول بسیج دانش آموزی استان یزد گفت: برنامه های پیشنهادی این هفته با برگزاری نشست خبری آغاز شده و تا ۱۳ابان برنامه خواهیم داشت.

 

قطبی بیان کرد: تعدادی از دانش آموزان بسیجی نخبه را در برنامه زنده تلویزیونی خواهیم داشت و از آنها تجلیل می شود و مطالبات آنها نیز مطرح می شود.

 

وی ادامه داد: استفاده از تولیدات رسانه ای در راستای برنامه های هفته بسیج از جمله طرح شهید بهنام محمدی، فرمانده واحدها، را خواهیم داشت که از صدا و سیما پخش می شود.

 

وی افزود: با هماهنگی معاونت بهداشت و درمان و بسیج جامعه پزشکی شاهد حضور گروه های جهادی در بین دانش‌آموزان و مدارس شهر یزد و شهرستان ها خواهیم بود.

 

قطبی بیان کرد: مراکز درمانی سپاه یک سری تخفیفات را برای بسیجیان داشتند که در این هفته تخفیف ویژه برای فعالان بسیجی دانش آموزی نیز داشته باشیم .

کد خبر 1226584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha