یکی از راه های جهاد تبیین معرفی جریان نفاق است

حجت الاسلام تیشه کنی گفت: یکی از راه های جهاد تبیین معرفی جریان نفاق است تا جامعه این افراد را بشناسند و فریب حیله و دروغ آنان نخورند تا که در فتنه ها سر بلند و پیروز باشند.

حجت الاسلام «یعقوب تیشه کنی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه،با اشاره به گفتمان جهاد تبیین، گفت: نمود عینی و مصداق بارز جهاد تبیین ریشه در اصل انقلاب به رهبریت معمار کبیر انقلاب حضرت امام راحل دارد و امام (ره)توانست با تبیین دقیق و بموقع نقشه شوم استعمار را برملا سازد و ملت را در مسیر عبودیت با شعار استقلال و آزادی به حرکت در آورد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان سنقر افزود: جهاد تبیین وظیفه تمام افراد متنفذ، صاحبان تربیون و افراد اثرگذار در جامعه، خاصه نخبگان، اصحاب رسانه، اساتید حوزه و دانشگاه، علما و فرهنگیان است.

 

وی خاطر نشان کرد: تبیین در شرایط فعلی و جنگی تمام عیار، که نظام سلطه و رژیم کودک کش صهیونیستی ومتحدانشان برعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت صبور، قهرمان و ظلم ستیز ما به راه انداخته است حدود و مرزی ندارد.

 

حجت الاسلام تیشه کنی اظهار کرد: طبق روایت امام صادق(ع)نباید از فتنه هاهراسی وجود داشته باشد چرا که فتنه های آخرالزمان دارای برکاتی می باشد که یکی از آن برکات طبق روایات غربالگری و تمیز دادن افراد خالص و ناخالص از یکدیگر است و کدورت هاو پلیدی ها را از میان می‌برد و پاکی و صداقت و صفا باقی می ماند.

 

نماینده ولی فقیه درسپاه سنقر تصریح کرد: فتنه ها همچون امواج دریا میباشند همانطورکه موج دریا باعث کنار زدن خس وخاشاک و زباله ها می شود فتنه ها نیز موجب می‌شوند تا افرادیکه ذات آنها پلید است برای مردم شناخته تر شوند و همچنین موجب نابودی ستمگران و پاک شدن زمین از لوث فاسقان می باشد و جمهوری اسلامی نیز به چنین فتنه هایی برای جدا کردن افراد خالص از ناخالص نیاز دارد.
 

وی گفت: هدف دشمنان ایران از فتنه هایی که برای کشور بوجود آوردند تخریب جایگاه ولایت فقیه و شخص رهبری بود اما مردم ایران اسلامی ثابت کردند که همواره پشتیبان ولایت فقیه خواهند بود چرا که معتقدند تبعیت از ولایت فقیه مقدمه تبعیت از امام زمان(عج) در دوران ظهور خواهد بود و افرادیکه امروز در مقابل ولی زمان خود ایستاده اند قطعا در زمان ظهور نیز در مقابل امام زمان(عج) خواهندایستاد.



 

کد خبر 1226594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha