روی آوردن جوانان به ورزش مانع گرایش به آسیب‌های اجتماعی  می‌شود

آوایی از احداث ۲۰ زمین چمن مصنوعی در نقاط مختلف شهری و روستایی دزفول خبر داد و گفت: این اقدام با هدف ایجاد نشاط و سرگرمی سالم برای جوانان با همکاری بنیاد علوی صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، سید احمد آوایی امروز چهارشنبه (۴ آبان) در آیین انعقاد تفاهمنامه احداث ۲۰ زمین چمن مصنوعی در شهرستان دزفول، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی پیگیری های صورت گرفته و جلسه با رئیس بنیاد مستضعفان مجوز احداث ۲۰ زمین چمن مصنوعی در نقاط مختلف شهرستان دزفول اخذ و امروز تفاهمنامه این امر منعقد و امضا شد.

 

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش و پیگیری رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول در راستای اجرای این تفاهم نامه افزود: تلاش شده این زمین چمن ها عمدتا در مناطق محروم احداث شوند چرا که هرچه محرومیت بیشتر باشد وظیفه ما سنگین تر است.

 

وی ورزش را موتور محرکه جامعه دانست و اضافه کرد: ۲ مقوله ورزش و جوانان به هم پیوسته هستند و ما باید تلاش کنیم در این زمینه اتفاقات مثبت زیادی رخ دهد.

 

آوایی ترغیب به ورزش و توجه به این حوزه را لازمه برخورداری از یک جامعه سالم و پرنشاط عنوان کرد و ادامه داد: روی آوردن جوانان به ورزش مانع گرایش به اعتیاد، افسردگی، نزاع و ... می شود و به طور کلی منجر به شادابی و سلامت جامعه می شود.

 

وی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان و تمام ادارات این وزارت خانه باید به دنبال تقویت بیش از پیش زیرساخت های ورزش در جامعه باشند تصریح کرد: هزینه در ورزش یک سرمایه گذاری است که سود آن به جامعه برمی گردد لذا ما با نهایت توان در مسیر توسعه و ارتقای حوزه ورزش شهرستان تلاش می کنیم و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

 

کد خبر 1226595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha