رفع ضعف سواد رسانه ای در فارس با آموزش اولیا و دانش آموزان

عسکری گفت: جامعه برای رفع ضعف در سواد رسانه ای به آموزش نیاز دارد و همین ضعف عامل بروز حوادث اخیر است و بر همین اساس آموزش اولیا و دانش ‌آموزان در اولویت آموزش و پرورش فارس قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمد خلیل عسکری، امروز چهارشنبه (4 آبان) در دیدار با شهردار شیراز با اشاره به زمینه های مشترک همکاری فرهنگی میان شهرداری و آموزش و پرورش فارس گفت: آموزش و پرورش فارس برای تربیت شهروند مشارکت ‌جو و مسئولیت ‌پذیر که مورد توجه شهرداری شیراز هم قرار دارد، تلاش می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: طبق تفاهم ‌نامه خوبی که با شهرداری شیراز داریم در زمینه ‌های مختلف به ویژه بخش فرهنگی با شهرداری شیراز همکاری و تعامل می کنیم.

وی شهرداری‌ ها را از ارکان تعلیم و تربیت دانست و بیان کرد: آموزش و پرورش فارس برای ترویج سبک زندگی اسلامی با ارائه آموزش‌ های لازم به دانش ‌آموزان آمادگی دارد.

عسکری با تاکید بر ضعف سواد رسانه هم گفت: جامعه برای رفع ضعف در سواد رسانه ای به آموزش نیاز دارد و همین ضعف عامل بروز حوادث اخیر است و بر همین اساس آموزش اولیا و دانش ‌آموزان در اولویت آموزش و پرورش فارس قرار می گیرد.

کد خبر 1226626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha