جنگ روایت ها مهم ترین حرکت دشمن علیه نظام اسلامی است

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه دشمن در نبرد اقتصادی موفق نشد گفت: جنگ روایت ها مهم ترین حرکت دشمن علیه نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» امروز ( چهارشنبه، ۴ مهر ) در نشست با تولیدکنندگان محتوای رسانه ای گیلان، اظهار کرد: نقش تولید کنندگان رسانه در جنگ روایت ها بسیار حائز اهمیت است.‌


مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه رسانه های دشمن در صدد تضعیف کشور هستند گفت: دشمن با حرکت رسانه ای تلاش می کند به نظام اسلامی ضربه بزند.


وی با اشاره به تحریم های اقتصادی دشمن علیه ایران اسلامی، افزود: دشمن در نبرد اقتصادی موفق نشد و با ابزار رسانه، دروغ پردازی و اغواگری به جنگ با ایران در آمده است.


حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه در مرحله سخت جبهه مبارزه حق علیه باطل هستیم، اضافه کرد: در جنگ روایت ها باید برای شفاف سازی حق و واقعیت ها تلاش کرد.


وی با اشاره به هزینه های هنگفت دشمن در جنگ روایت ها، گفت: جنگ روایت ها مهم ترین حرکت دشمن علیه نظام اسلامی است.


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به وجود ضعف در برخی روایتگری ها، اضافه کرد: روایت های نادرست از سوی دشمن باید پاسخ داده شود.


حجت‌الاسلام مهدوی با اشاره به تلاش دشمن در القای یاس و ناامیدی در جامعه اسلامی، تصریح کرد: هوشمندی در جنگ روایت ها مولفه اصلی پیروزی در این بخش است.


وی ادامه داد: تحقق جهاد تبیین جلوی انفعال افکار عمومی در جنگ روایت ها را می گیرد.


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر عیب یابی تولیدات رسانه ای تراز انقلاب، اظهار داشت: عیب یابی آثار و انسجام فعالان تولید محتوای رسانه ای انقلاب باید در اولویت باشد.


حجت‌الاسلام مهدوی با بیان اینکه تولیدگران ماهری در عرصه محتواسازی مضامین انقلابی فعالیت می کنند، گفت: شبکه توزیع آثار فاخر هنری و رسانه ای عملکرد خوبی ندارد و باید تقویت شود.


وی با اشاره به محتوای ارزشمند آیات قرآن، افزود: روایت هنرمندانه و صحیح مفاهیم قرآنی در جنگ روایت بسیار مهم است.


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اثرگذاری اثر هنری سلام فرمانده، تصریح کرد: موفقیت و جذبه سرود سلام فرمانده جهانی شده و آوازه اش به آن سوی مرزها رسیده است.

کد خبر 1226680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha