خواب دشمنان خارجی و جریان غربگرا  هیچ وقت تعبیر نخواهد شد

حجت الاسلام لروند گفت: خواب دشمنان خارجی و جریان غربگرا، در جبهه کفر و نفاق برای ملت صبور، مقاوم و انقلابی، هیچ وقت تعبیر نخواهد شد.

حجت الاسلام علی محمد لروند درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ،با اشاره به محکوم کردن اغتشاشات اخیر در کشور،گفت: اتفاقات اخیر کشور بیانگر این است که دشمنان طبق هر آنچه که در توان داشتهT عمل کرده و حربه بی‌حجابی، حربه آخر آن‌ها بود.

 

امام جمعه کنگاور، افزود: دشمن با راه‌اندازی اغتشاشات اطلاعاتی و دروغ پراکنی، سعی در گرم نگه داشتن کوره اغتشاشاتی دارد، خنثی کردن نقشه های استکباری که توسط فتنه گران و پیاده نظام دشمن به بهانه های مختلف راه اندازی می شود، نیاز به برخورد قاطعانه قوه قضائیه دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: با تدابیر حکیمانه ولی امر مسلمین و غیرت مردم همیشه در صحنه، دسیسه نظام سلطه و خوش رقصی جبهه مشترک سلطنت طلبان و منافقین داخلی، نقش بر آب خواهد شد.

 

حجت الاسلام لروند، تصریح کرد: اگر با بدخواهان انقلاب و سلبریتی هایی که مستقیما خط آشوب را به دیگران نشان می دهند برخورد نشود، جریان فتنه به خباثت خود ادامه خواهد داد.

 

امام جمعه کنگاور با اشاره به اینکه جریانات اخیر نشان داد که باید یک بازنگری جدی در انجام کارهای فرهنگی در جامعه داشته باشیم و اجازه ندهیم دشمنان فکر و ذهن بچه های ما را در اختیار خود بگیرد، اظهار کرد: دشمنان در جریانات اخیر فکر کردند کار کشور تمام شده است، غافل از اینکه انقلاب اسلامی بیدی نیست که به این بادها بلرزد و به پشتوانه خون شهدا در برابر تمامی دشمنان ایستادگی خواهد کرد.

کد خبر 1226708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha