تشکیل ۲۰ تعاونی جدید در خراسان جنوبی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبگفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰ تعاونی جدید در استان راه اندازی شده و در راستای تشکیل این تعاونی ها برای ۴۲۰ نفر در استان فرصت شغلی ایجاد شده است.

غلامرضا اشرفی در گفتگو با خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: تعاونی ها در فرآیند رشد و تعالی اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی جامعه تأثیر به سزایی دارند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: تعاونی ها می توانند سبب افزایش قدرت اقتصادی خانوارها و توسعه همه جانبه کشور شوند و تشکیل تعاونی ها در جلوگیری از مهاجرت نخبگان و سرمایه های انسانی تاثیرگذار است.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰ تعاونی جدید در خراسان جنوبی راه اندازی شده است، افزود: در راستای تشکیل این تعاونی ها برای ۴۲۰ نفر در استان فرصت شغلی در زمینه های مختلف خدمات، کشاورزی و صنعت و معدن ایجاد شده است.

 

اشرفی در ادامه گفت: در استان خراسان جنوبی یک هزار و ۳۴ تعاونی فعال در حال حاضر وجود دارد که در این راستا برای ۱۰ هزار و ۳۹۹ نفر فرصت شغلی ایجاد کرده اند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی عنوان کرد: بیشترین تعاونی تشکیل شده مربوط به شهرستان بیرجند با ۲۱۱ تعاونی و کمترین تعاونی تشکیل شده در استان مربوط به شهرستان درمیان با ۳۷ تعاونی است.

 

 

 

 

کد خبر 1226709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha