بیانیه هیئت رزمندگان اسلام استان کرمان در پی حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ

هیئت رزمندگان اسلام استان کرمان در پی حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ در پی حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام و شهادت جمعی از هموطنان، هیئت رزمندگان اسلام استان کرمان بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا بِطَانَةً مِنْ دُونِكُمْ لَا يَأْلُونَكُمْ خَبَالًا وَدُّوا مَا عَنِتُّمْ قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَاءُ مِنْ أَفْوَاهِهِمْ وَمَا تُخْفِي صُدُورُهُمْ أَكْبَرُ ۚ قَدْ بَيَّنَّا لَكُمُ الْآيَاتِ ۖ إِنْ كُنْتُمْ تَعْقِلُونَ/۱۱۸ آل عمران.


ای اهل ایمان، از غیر همدینان خود دوست صمیمی همراز نگیرید، چه آنکه آنها از خلل و فساد در کار شما ذرّه‌ای کوتاهی نکنند، آنها مایل اند شما همیشه در رنج باشید، دشمنی شما را بر زبان هم آشکار سازند و محققاً آنچه در دل دارند بیش از آن است؛ ما به خوبی برای شما بیان آیات کردیم اگر عقل را به کار بندید."

 

 


طراحیِ مستکبرانه ایجاد آشوب و ناامنی در ایران عزیز اسلامی با عناوین مختلف بزک کرده و با یارگیری از داخل کشور و تغییر دادن مسیر مطالبات به حق برخی جوانان، حوادث تلخی را در هفته های گذشته رقم زد که منجر به هزینه های خسارت بار زیادی برای نظام و ملت شد.

 


در این ميان، جنگ روانی از بستر فضای مجازی را بهترین پیش درآمد ایجاد بی ثباتی درونی در ایران دانستند و از اين رو رسانه های وابسته به آنان شبانه روز با انواع دروغ ها و تهمت ها و سیاه نمایی ها، احساسات بخشی از جامعه ایرانی به ویژه جوانان را تحت تاثیر خود قرار داد.

 

 


طی این مدت، نظام که با خویشتن داری و رافت اسلامی نسبت به این قضایا سعی در فروکش کردن التهابات و حفظ آرامش جامعه داشت، خود بارها مورد هجمه های ناجوانمردانه قرار گرفت و دهها نفر از فرزندان برومند خویش را تقدیم کرد.

 


آمریکای از درون تهی شده که در مرداب برآمده از همه جنایت های ادوار گذشته، سعی بر نجات خویش از این منجلاب دارد وقتی دید تیرهایش در ایران به هدف "بی ثباتی" نخورد و قاطبه ملت هوشمند ایران مردانه پای نظام ایستاد؛ بار دیگر با همان اسم رمزی که اول بار این آشوب ها را در شهریورماه رقم زد؛ چهارم آبان را برای مردم ایران خونین کرد.

 

 


تروریست های تکفیری دست پرورده آمریکای جنایتکار و همان ها که مدعی دفاع از حقوق مردم ایران هستند و با همین کلیدواژه ها صدها جوان را در این آشوب ها فریفتند؛ همان ها وحشیانه و البته با یک محاسبه به شدت اشتباه دیگر، خون همین مردم بیگناه را در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام به زمین ریختند.

 

 


همان ها که شعار" زن، زندگی، آزادی" را بر سر زبان ها انداختند، پارادوکس به خون غلتیدن مادری در کنار فرزند خویش در حرم مطهر شاهچراغ را هم ببینند؛ "بای ذنب قتلت"؟!

 

 


هیأت رزمندگان اسلام استان کرمان ضمن محکومیت شدید حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ، از دستگاه های قضایی و امنیتی درخواست می کند با عوامل مستقیم و غیرمستقیم این جنایات و کسانی که جنگ روانی در فضای مجازی علیه این ملت راه انداختند برخوردی قاطع و عبرت آموز داشته باشد.

 

 


در پایان لازم است در این مقطع حساس، حدیث شریف نبوی یادآوری و توجه شود که فرمودند " نِعْمَتَانِ مَکْفُورَتَانِ؛ الْأَمْنُ وَ الْعَافِیَهُ/ دو نعمت است که قدر آن دانسته نمی شود امنیت و عافیت"

 


هیأت رزمندگان اسلام استان کرمان

کد خبر 1226752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha