کمک ۱.۶ میلیارد ریالی مرکز نیکوکاری محسنین به نیازمندان

مسئول مرکز نیکوکاری محسنین شیروان گفت: طی یکماه اخیر مرکز نیکوکاری محسنین این شهرستان یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به نیازمندان کمک کرده است.

«جواد حشمتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: مرکز نیکوکاری محسنین شیروان یک میلیارد و 600 میلیون ریال در قالب کمک های نقدی، غیرنقدی، خدمات  و طرح فرزند معنوی(حمایت از ایتام) به نیازمندان شهرستان کمک کرده است.


مسئول مرکز نیکوکاری محسنین شیروان عنوان کرد: کمک های نقدی شامل کمک موردی و کمک های غیرنقدی شامل کالا، توزیع بسته معیشتی، لوازم التحریر، بن خرید کفش، غذای گرم بوده است.


حشمتی خاطرنشان کرد: سایر کمک های این مرکز طی مدت جاری شامل خدمات معرفی دو نفر جهت ویزیت به پزشک یک میلیون و 700 هزار ریال و طرح فرزند معنوی(حمایت از ایتام) برای 321 یتیم با مشارکت 100 خیر به مبلغ 64 میلیون و 200 هزار ریال انجام شده است.

 


وی اضافه کرد: خیران و نیکوکاران در این مدت 10 بسته معیشتی به ارزش 30 میلیون ریال، 220 بسته لوازم التحریر به مبلغ 440 میلیون ریال، 20 جفت بن خرید کفش به ارزش 10 میلیون ریال، 250 پرس غذای گرم با 100 میلیون ریال و 10 دست پوشاک با 20 میلیون ریال به این مرکز اهداء کردند که بین محرومان و نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.

 


 وی ضمن تشکر و همراهی خیران و نیکوکاران شهرستان با این مرکز بیان کرد: در حال حاضر هزار و 398 مددجو تحت پوشش این مرکز هستند که از این تعداد 786 مددجو کمیته امداد و 612 غیرمددجو هستند و طی سال از خدمات حمایتی و معیشتی برخوردار می شوند.

 

 

 

کد خبر 1226753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha