تأکید مراجع تقلید بر تعمیق و گسترش فعالیت‌های قرآنی در کشور ضروری است

حجت‌الاسلام قرائتی در دیدار با آیت الله مظاهری در اصفهان ضرورتِ تأکیدِ مراجع عظام تقلید بر تعمیق و گسترش فعالیت‌های قرآنی فضلاء و اساتید حوزه‌های علمیّه را خاطرنشان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان ، حجت‌الاسلام «محسن قرائتی» در سفر خود به اصفهان با مرجع عالیقدر آیت‌الله العظمی مظاهری دیدار و گفتگو کرد.



آیت‌الله مظاهری در این دیدار با تجلیل از فعالیّت‌ها و تلاش‌های مستمرّ حجت‌الاسلام  قرائتی در عرصۀ ترویج و تعلیم قرآن کریم، این خدمات را مایۀ افتخار حوزه‌های علمیّه دانسته و تأکید کرد: نیاز جامعۀ اسلامی خصوصاً حوزه‌های علمیّه به قرآن و تعالیم این کتاب مقدّس، مسئولیّت همۀ ما را در جدّیّت و تلاش مضاعف در این عرصه، سنگین‌تر می‌سازد.

 

آیت‌الله مظاهری از حجت‌الاسلام قرائتی به عنوان شخصیّتی که عمر پر برکت خود را در خدمت به قرآن و ترویج معارف قرآن در جامعۀ اسلامی مصروف داشته، نام برده و سلامت و تأیید و توفیق روزافزون ایشان را از خداوند تعالی مسألت کرد.
 

حجت‌الاسلام قرائتی نیز در این دیدار طیّ سخنانی با اشاره به برخی از فعالیّت‌های انجام شده در عرصۀ قرآن، ضرورتِ تأکیدِ مراجع عظام تقلید بر تعمیق و گسترش فعالیت‌های قرآنی فضلاء و اساتید حوزه‌های علمیّه را خاطرنشان کرده و از اظهار لطف آیت‌الله مظاهری تشکر کرد.

کد خبر 1226772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha