تشکیلاتی عمل کردن برای رفع مشکلات کشور ضروری است

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: باید تشکیلاتی عمل کنیم، باید مردم را به میدان بیاوریم و به آن‌ها مسئولیت واگذار کنیم تا با همراهی دولت انقلابی برمشکلات کشور فائق آئیم و فتنه های دشمنان انقلاب خنثی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی امروز(۵آبان) در نشست عارف بهروز، دبیر کل کشوری جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی، با بیان اینکه تشکیلاتی عمل کردن ضرورت روز است، اظهار کرد: مردمی بودن کارها یکی از ویژگی‌های مهم تشکیلات است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: به فرموده حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در دوران فتنه، مردم باید فتنه‌گران را سرجایشان بنشانند؛ امروز هم باید مردم را به میدان بیاوریم و به آن‌ها مسئولیت واگذار کنیم.

 

وی به گام دوم انقلاب و توصیه‌های هفت‌گانه اساسی انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب بیان شده است، اشاره و اظهار امیدواری کرد: تشکیلات جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی دارای این ویژگی ها باشد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی خاطرنشان کرد: اگر متناسب با هر وزارت‌خانه کارگروهی را ترسیم کنیم تا متخصصین در راستای حوزه کاری آن وزارتخانه هم راهکار عملی ارائه داده و هم به دولت کمک کنند، ارزشمند است حال اینکه چقدر دولت از این ظرفیت تخصصی رایگان مردمی بهره ببرد به ظرفیت‌های موجود در وزارتخانه‌ها ارتباط دارد.

 

وی گفت: ائمه جماعات انقلابی پیش از اینکه دولت انقلابی سیزدهم شروع به کار کند شش هزار معضل و مسئله را شناسایی و آسیب شناسی کرده و به وسیله شورای راهبردی ائمه جمعه کشور به دولت تقدیم شد که راهکارهای بسیار خوبی را ارائه دادند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به اهمیت بلند کردن علم جهاد تبیین با هدف خاموش شدن فتنه های دشمنان انقلاب اسلامی،‌ به نظر می رسد که الان مسئله جهاد تبیین موضوع مهمی است، دشمنان ابزارهای قوی رسانه ای دارند و تصمیم گرفته‌اند که شناخت افکار عمومی را به شکلی که اذهان را نسبت به نظام جمهوری اسلامی بدبین و منتفر کنند، مدیریت کنند.

 

وی با بیان اینکه ما چاره‌ای به جز حرکت در راه جهاد تبیین نداریم، گفت: جهاد تبیین را باید سینه به سینه، چهره به چهره، کلاس به کلاس، جلسه به جلسه به همراه رفتن به مدارس، دانشگاه‌ها،  ارتباط با خانواده‌ها در پیش بگیریم، مردم ما فطرتا انسان‌های حق‌خواه و حق‌پذیر هستند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی برلزوم تبیین دستاوردهای دولت انقلابی تاکید کرد و خاطرنشان شد: واقعیت این است که دولت خیلی خدمت می کند، تصمیمات هم نشان از دردشناسی دارد، مثلا در رابطه با تغییر الگوی کشت و غیره؛ قدم‌های خوب داخلی و خارجی برداشته شد، کرونا مهار شده و بسیاری از اقداماتی که برخی نمی‌دانند، ارتباط با سازمان شانگ‌های و ارتباط با کشورهای اطراف باعث آن می‌شود که اقتصاد را از نوک هرم به قاعده بکشانیم، کشورهای زیادی هستند که استقبال می‌کنند‌.باید این دستاوردهای دولت سیزدهم به مردم بازگو شود.

کد خبر 1226773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha