پشتیبانی های لازم از اصفهان در سطح ملی صورت نگرفته است

مرتضوی تاکید کرد: با وجودی که اصفهان در بزنگاه های مختلف نقش خود را در کشور به خوبی ایفا کرده، اما آن گونه که شایسته است از این استان پشتیبانی های لازم در سطح ملی صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، هفتمین جلسه کمیسیون هماهنگی بانک های استان یا حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، استاندار اصفهان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رییس مجمع نمایندگان استان و سایر اعضا  صبح امروز( پنج‌شنبه، ۵ آبان) برگزار شد.


در این نشست «سیدرضا مرتضوی» با ابراز تأسف و تأثر بابت وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی(ع) که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از زائران و هموطنان در این حرم شریف شد، بیان کرد: استان اصفهان ظرفیت منحصر به فردی در حوزه های مختلف در کشور دارد. در بسیاری از بزنگاه این استان نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.


استاندار اصفهان اظهار کرد: در آبان ماهی هستیم که در بیست و پنجمین روز آن، ۳۷۰ شهید در اصفهان تشییع و کاروان عظیمی در همان روز به جبهه حق علیه باطل اعزام شدند. اصفهان در کنار ظرفیت های ایثارگرانه، در حوزه صنعت نیز وضعیت متفاوتی در کشور داراست هرچند که آن گونه که شایسته است از این استان پشتیبانی های لازم در سطح ملی صورت نگرفته است.


گفتنی است؛ بررسی عملکرد شبکه بانکی استان اصفهان نخستین دستور جلسه ای بود که در این نشست با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی مورد بررسی قرار گرفت.


«سید احسان خاندوزی»، وزیر امور اقتصادی و دارایی که به اصفهان سفر کرده است با حضور در گلستان شهدای اصفهان با شهیدان هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کرد؛ سپس با حضور در استانداری اصفهان در نشست شورای هماهنگی بانک‌های استان حضور یافت. داوود منظور، رئیس کل سازمان امور مالیاتی و صدیف بیک‌زاده، رئیس ستاد تسهیل کشور در این سفر وزیر اقتصاد را همراهی می‌کنند.

کد خبر 1226774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha