اقدامات بیمه سلامت برای تامین هزینه درمان زوجین نابارور شایسته تحسین است

حجت الاسلام محمدی لائینی اقدامات بیمه سلامت در حوزه درمان ناباروری را ارزشمند ارزیابی کرد و بر افزایش حمایت‌ها در راستای تامین کاهش هزینه‌های درمان ناباروری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی امروز(۵آبان) در همایش بزرگداشت هفته بیمه سلامت با بیان اینکه متاسفانه دونعمت سلامت و امنیت در کشور با تنش هایی مواجه است و حافظان و مراقبان و پاسداران هر دوحوزه تمام قد برای حفظ سلامت و امنیت ایستاده اند و ملت بزرگوار ایران اسلامی قدردشناس حافظام سلامت و امنیت هستند، اظهار کرد:‌دوران پسا کرونا را سپری می کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به رشادت های حافظان سلامت برای فعالیت در جبهه مقابله با کرونا اشاره و بیان کرد: خداوند متعال را شاکریم که به همت دولت سیزدهم واکسن کرونا وارد شد و واکسیناسیون عمومی ملت شریف ایران را شاهدیم.

 

وی ضمن اعلام انزجار از حمله تروریستی عناصر تکفیری-وهابی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) شیراز، گفت: کسانی که در کشور اقدامات آشوبگرانه را مدیریت می کنند برای جان و مال مردم دغدغه ندارند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی ضمن تحسین عملکرد بیمه سلامت استان مازندران، افزود: ۴۵میلیون ایرانی تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که نشان از همت والای این سازمان بیمه گر برای رفع دغدغه بیماران برای تامین هزینه درمان شان دارد.

 

وی با بیان اینکه مردم از بیمه سلامت رضایت مندی بیشتری نسبت به تامین اجتماعی دارند، اظهار امیدواری کرد بیمه تامین اجتماعی بتواند با پرداخت بدهی های این سازمان زمینه ارائه خدمات به بیمه شدگان را فراهم کنند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به عملکرد شایسته و ارزشمند بیمه سلامت برای ارائه خدمات به زوجین نابارور، گفت: سه میلیون زوج مشکل ناباروری دارند و معالجه ناباروری هم گران است که ورود بیمه برای ارائه خدمت به زوجین نابارور شایسته تحسین است.

 

وی با بیان اینکه باید سلامت در دستگاه ها هم مورد توجه باشد، افزود: کمبود آنتی بیوتیک نیازمند تدبیر است و نباید مردم برای تامین دارو دچار چالش باشند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه در برخی از حوزه ها گرفتار انحصار هستیم و این مشکل آفرین است، گفت: مسئله امنیتی غذایی و تامین رژیم غذایی مناسب برای خانواده ها مورد توجه باشد تا کمتر بیمار شوند و هزینه برای سازمان بیمه گر درپی نداشته باشد.

 

وی با اشاره به گرانی ارزاق مورد نیاز خانواده ها خواستار کاهش قیمت اقلام ضروری مورد نیاز زندگی شد و افزود: فقر غذایی خانواده ها زیبنده نیست باید متمکنین متدین برای رفع فقر غذایی هموطنان ورود کنند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی به همت والای مردم نوع دوست و خیرین برای دستگیری از هموطنان در ایام همه گیری کرونا اشاره کرد و گفت: مردم ما دین محور و دین گرا هستند و نشان دادند با اغتشاش گران همراهی نکردن بهترین راه برای تامین امنیت است.

کد خبر 1226798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha