تلاش بی وقفه برای پیشرفت کشور تنها راه برون رفت از مشکلات است

آیت الله رییسی گفت: همه مردم بدانند راه پیشرفت کشور، امید آفرینی در دل مردم و ناامید کردن دشمن، فعالیت و تلاش بی وقفه برای پیشرفت کشور و تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله «سید ابراهیم رییسی» امروز( پنج‌شنبه، ۵ آبان) در آیین افتتاح رسمی پنج نیروگاه برق حرارتی با ظرفیت یک هزار و ۲۶ مگاوات در زنجان با تسلیت به خانواده های شهدای حرم شاه‌چراغ اظهار کرد: اغتشاش و به هم ریختگی، ظلم به علم و دانش، کسب و کار، امنیت آرامش و مردم بی گناهی است که در خیابان ها آسیب می بینند.

 

رییس جمهور ادامه داد: این اتفاقات به وضوح توسط دشمن هدایت می شود، چراکه ما به دنبال ایجاد اشتغال هستیم و دشمنان به دنبال بیکار کردن آنها هستند.

 

وی با یادآوری اینکه اغتشاش و بی نظمی زمینه حرکت‌های تروریستی را فراهم می کند، خاطرنشان کرد: در سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت، حرم حضرت شاه چراغ، مردم بیگناه در حال عبادت و بندگی خدا را به رگبار بستند و بعد داعشی ها رسما اعلام کردند که این کار را ما کرده ایم.

 

به گفته رئیس جمهور، امنیت و آرامش، اصل و لازمه همه اقدامات و کار و تلاش، تولید، علم افزایی و دیگر فعالیت های علمی، اقتصادی، فرهنگی است، امنیت اصل و همه اقدامات فرع بر حفظ امنیت است، مردم ببینند دست دشمن، توطئه ها و فتنه گری های دشمن را که نمی خواهد ایران اسلامی رشد و پیشرفت کند.

 

آیت الله رییسی افزود: پیام حضور من در مراسم افتتاح نیروگاه برق حرارتی در زنجان این است که به همه فعالان، صنعتگران و تولید کنندگان کشور به مهندسان، کارمندان، کارگران و تلاشگران کشور بگویم این مسائل شما را به  هیچ عنوان در تصمیم و اراده پولادین خود سست نکند، چراکه ملت اجازه نخواهند داد قطار پیشرفت و فعالیت کشور از حرکت باز ایستد.

 

وی با اشاره به اینکه دانشگاه محل پرورش نیروهای فرهیخته، باسواد و اثرگذار است، افزود: دانشگاه باید به عنوان جایگاه علم افزایی، بصیرت افزایی، معرفت افزایی و پرورش انسان های آینده ساز، شتابان مدارس، کارخانه‌ها، نیروگاه‌ها و تمام مراکز علمی، صنعتی و کشاورزی باشد و باید تلاش خود را مضاعف کند. راه ایستادگی در برابر این توطئه، تنها فعالیت و تلاش و ناامید کردن دشمن است.

 

رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز دانشجویان، بازاریان، صنعتگران، اساتید و همه مردم بدانند راه پیشرفت کشور، امید آفرینی در دل مردم و ناامید کردن دشمن، فعالیت و تلاش بی وقفه برای پیشرفت کشور، تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین است، گفت: نسخه ای که در اول سال رهبر فرزانه انقلاب به همه ما فرمودند، تنها راهکار برون رفت از مشکلات کشور است.

کد خبر 1226803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha