محکومیت نماینده رهبری در سیستان‌وبلوچستان از  حمله تروریستی به حرم  مطهر  شاهچراغ

نماینده رهبری در سیستان‌وبلوچستان حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان، طی بیانیه ایی، آشوب‌های اخیر در زاهدان و حرکت تروریستی بارگاه مقدس حضرت احمد بن موسی«شاهچراغ» را محکوم کرد.


در مقدمه این بیانیه آمده است: این انقلاب‏‎ ‎‏باید زنده بماند، این نهضت باید زنده بماند، و زنده ماندنش به این خونریزیهاست.‏‎ ‎‏بریزید خونها را؛ زندگی ما دوام پیدا می کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود. ما از‏‎ ‎‏مرگ نمی ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید.
امام خمینی(رحمه الله علیه)


انقلاب اسلامی در ادامه و همانند نهضت عاشورا به برکت خون شهیدان قوام و دوام یافته است. خون شهدای عزیز ما مایه بیداری و جوشش ملت ایران و سند روشنی بر مظلومیت این نظام و انقلاب است.
دشمن در جنگ ترکیبی و همه جانبه با جمهوری اسلامی ایران، علاوه بر بهره گیری از دروغ و خدعه و شایعه در فضای مجازی؛ تخریب زیرساخت‌های کشور؛ صدمه به اموال عمومی؛ حملات سایبری و...، به جسم و جان مردم مظلوم ما نیز رحم نمی کند و برای رسیدن به اغراض شیطانی خود از پرپر کردن گل های عزیز ملت ابایی ندارد.
ملت بصیر ایران به خصوص جوانان ما در شرایط کنونی، می‌بایست با مشاهده این حجم از دشمنی و قساوت، ضمن حفظ هوشیاری، توطئه‌ها و ترفندهای دشمن پلید را شناخته و جامعه اطراف را نیز آگاه سازند تا خدای ناکرده در زمین نظام استکبار برای تقویت آشوب و التهابات بازی نکنند و از همه مردم به ویژه مسئولان محترم نیز خواستارم که با حسن تدبیر و دقت و حفظ هوشیاری، بهانه‌ای به دست دشمنان ندهند.
اینجانب ضمن محکومیت عملیات‌های تروریستی، اغتشاش‌ها و آشوب‌ها و به شهادت رساندن فرزندان این مرز و بوم خصوصا شهیدان آشوب ها و حوادث تروریستی زاهدان و شیراز، شهادت پاره‌های تن میهن اسلامی را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، همچنین خانواده‌های عزیز ایشان و مردم شهیدپرور ایران، تسلیت عرض می‌نمایم و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجز جزیل و برای شهیدان عزیز علو درجات را از خداوند متعال مسألت می‌کنم. بِمنه و کرمه

مصطفی محامی
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و
امام جمعه زاهدان

کد خبر 1226898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha