مردم باید مطابات خود را از طریق رسانه به گوش مسئولان برسانند

آیت الله حسینی شاهرودی گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، مردم باید مطابات خود را از طریق رسانه به گوش مسئولان برسانند که یکی از این رسانه ها سینما به عنوان هنر هفتم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آیت‌الله «سیدعبدالهادی حسینی‌شاهرودی» امروز (پنجشنبه ۵ آبان) در دیدار با مدیرکل دفتر حقوقی، عملکرد و امور استان‌ها و مجلس سازمان سینمایی و سمعی و بصری کشور اظهارداشت: در راستای مطالبه‌گری و ساخت تولیدات هنری نباید سخنی گفته شود که باعث ناراحتی جامعه شود.

 


نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: انتظار داریم در جشنواره‌های مختلف به ویژه فیلم فجر، نظارت و دقت بیشتری بر عملکرد افراد و گروه ها انجام شود.

 


مدیرکل دفتر حقوقی، عملکرد و امور استان‌ها و مجلس سازمان سینمایی و سمعی و بصری کشور نیز گفت: هدایت‌ افکار جامعه به‌خصوص نسل جوان به سمت عقلانیت، معرفت و بالابردن اندیشیه، وظیفه سینماگران است که باید با کمک‌گرفتن از اندیشه دانشگاهیان و دانشمندان به این سمت حرکت کنند.

 

 

«محمدرضا سوقندی» اظهارداشت: در سال های گذشته اقداماتی برای رسیدن به این هدف انجام شد اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.


وی بیان کرد: دشمن با آگاهی از تاثیر فراوان رسانه در جهت‌دهی به افکار عمومی از ظرفیت همه رسانه‌ها از جمله سینما استفاده می‌کند اما بهره‌برداری از این فرصت در ایران کمتر از حد اتنتظار است.

 

مدیرکل دفتر حقوقی، عملکرد و امور استان‌ها و مجلس سازمان سینمایی و سمعی و بصری کشور افزود: یک نیاز مهم جامعه در شرایط حساس فعلی، غلبه عقلانیت بر عواطف و احساسات است که باید از طریق ظرفیت های سینما برای رشد عقلانیت جامعه تلاش کنیم.

 

کد خبر 1226903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha