هدف دشمن ضربه به امنیت، پیشرفت و انسجام کشور است

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه هدف دشمن ضربه به امنیت، پیشرفت و انسجام کشور است گفت: سکوت و انفعال در برابر اغتشاشگران خیانت به خون شهداست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام «سیدهادی موسوی» ظهر امروز(جمعه، 6آبان) در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به دروغ پردازی های رسانه های غربی علیه جمهوری اسلامی اظهار کرد: طرف های غربی و آمریکایی، برای ادعاهای خود هیچ سند و مدرکی ارائه نمی کنند.

 

امام جمعه ماسال با بیان اینکه دشمن درصدد است تا از شکاف‌های موجود در جامعه و فاصله نسلی بهره برداری به نفع خود کند افزود: دشمن در تلاش است تا علاوه بر ایجاد جنگ قومیتی در کشور، وحدت جامعه را از بین ببرد.

 

وی گفت: کسانی که تا دیروز برای فوت مهسا امینی جامه سیاه بر تن کرده بودند، امروز مهر خاموشی بر لب زده اند و در قبال جنایت شاهچراغ موضع نمی‌گیرند.

 

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه مگر می شود، معترض اعتراضش را با تخریب اموال عمومی و خدشه دار کردن امنیت جامعه نشان دهد تصریح کرد: هدف دشمن ضربه به امنیت، پیشرفت و انسجام کشور است.

 

امام جمعه ماسال با بیان اینکه خواسته مقام معظم رهبری انجام وظایف در برابر دشمنان آتش افروز است خاطرنشان کرد: سکوت و انفعال در برابر اغتشاشگران خیانت به خون شهداست.

 

وی با بیان اینکه علاوه بر راهپیمایی امروز پس از نماز جمعه، برای راهپیمایی ۱۳ آبان آماده خواهیم شد اظهار کرد: انشاالله همه مردم ولایتمدار ماسال یک بار دیگر ولایتمداری و دلبستگی‌شان به آرمان های انقلاب را نشان دهند.

 

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه چطور برخی نان و نمک انقلاب را خورده اند اما در چنین زمانی سکوت می‌کنند و کنار ایستاده اند؟ چرا عافیت طلبی می کنند؟ ترس برتان داشته؟ مگر جان ما چه ارزشی دارد؟ افزود:دشمنان بدانند ما اگر این انقلاب را با چند صد هزار شهید بدست آوردیم، در صورت نیاز با چند صدهزار شهید این انقلاب را حفظ حواهیم کرد

 

امام جمعه ماسال با انتقاد از کسانی که در صحنه حضور ندارند عنوان کرد: شما می خواهید از دانش آموزان ما سواستفاده کنید؟ اشتباه میکنید.

 

وی در پایان ضمن تبریک به خانواده پهلوان معصومی و مردم ماسال خاطرنشان کرد: وقتی یک جوان ماسالی از اینجا برود در کشورهای جهان پرچم ما را به اهتزاز در می آورد جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

 

 

کد خبر 1227043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha