دشمن درصدد متوقف کردن تفکر فهمیده‌ها در جامعه است

حجت‌الاسلام علی پور با بیان اینکه دشمن درصدد متوقف کردن تفکر محمد حسین فهمیده‌ها در جامعه است گفت: دهه هشتادی‌ها رمز عملیات دشمن هستند بنابراین باید در داخل با جهاد تبیین وارد میدان شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «قاسم علی پور» امروز (جمعه ششم آبان) در خطبه‌های اول آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رودسر اظهار داشت: در این جمعه و روز آدینه خودم و همه شما عزیزان را به رعایت تقوای الهی توصیه و سفارش می‌کنم.

 

امام جمعه موقت شهرستان رودسر به یاد مرگ بودن را طبق فرمایش امیرالمومنین علی علیه السلام از جمله راه‌های کسب تقوای الهی خواند و عنوان کرد: پست، مال و فرزند زمانی به دردمان می خورد که بخواهیم اعمال صالح انجام داده و مقدمات سفر ابدی خود را فراهم کنیم.

 

علی پور با بیان اینکه برای از بین بردن زنگار دل بهترین دارو به یاد مرگ بودن است ادامه داد: از دیدگاه امام حسن عسکری( سلام الله علیه)شیعیان کسانی هستند که آثار اهل بیت عصمت و طهارت و سخنان ایشان را تبعیت کرده و امر و نهی را بدون چون و چرا اطاعت می‌نمایند.

 

وی در خطبه‌های دوم آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رودسر ابراز داشت: باز هم خودم و شما نمازگزارن جمعه را به رعایت تقوای الهی توصیه و دعوت می‌کنم تا با این توشه الهی بتوانیم محضر اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام رو سفید و آبرومند باشیم.

 

امام جمعه موقت شهرستان رودسر ضمن اشاره به مناسبت شهادت حسین فهمیده و  میلاد با سعادت امام حسن عسگری (علیهم‌السلام) و تبریک این روز فرخنده افزود: امروز دینداری و تشخیص حق از باطل بسیار سخت‌تر از گذشته است زیرا دشمن دائما در حال مخدوش کردن ارزش های ماست.

 

علی پور به دروغ گویی‌های دشمن در مورد شهادت حسین فهمیده با قصد مشوش کردن فکر مردم، نوجوانان و جوانان اذعان کرد: دشمن خیال کرده با این عده‌ای که وارد خیابان شده‌اند، می‌تواند کاری از پیش ببرد اما مردم ایران اسلامی به آنان فهماندند که کور خوانده‌اند.

 

وی اظهار داشت: باید بسیار مراقب باشیم زیرا دشمن درصدد است تفکر محمد حسین فهمیده‌ها را متوقف کند تا این اندیشه در جامعه ما جاری نباشد.

 

امام جمعه موقت شهرستان رودسر افزود: آشوبگران به بهانه حجاب اجباری و مرگ آن خانم که همه ما به خاطر آن ناراحت شدیم به خیابان آمدند اما وظیفه ما در این میان چیست و چرا ما نمی‌آییم در کوچه و برزن برای دینداری، غیرت و عفت زنان و مردان حرف حجاب را پیش بکشیم.

 

علی پور عنوان کرد: متاسفانه برخی از مسئولان ما هم آمدند و آب به آسیاب ریختند از طرفی عده‌ای سلبریتی را داریم که از نان نظام خورده و فربه شدند اما حالا اینگونه حرف می زنند، بنابراین مردم ما از دستگاه قضایی میخواهند با قاطعیت و در اسرع وقت این افراد را مجازات کند.

 

وی با بیان اینکه دهه هشتادی‌ها رمز عملیات دشمن هستند تصریح کرد: ما باید در داخل با جهاد تبیین وارد میدان شویم تا توطئه‌ها خنثی شوند.

 

امام جمعه موقت شهرستان رودسر جهاد تبیین در فضای مجازی را نیاز امروز ذکر کرد و یادآور شد: هشت آبان روز پدافند غیرعامل است و این مجموعه برای دفع و خنثی کردن آفندهای دشمن اقدامات گسترده‌ای انجام می دهند.

 

علی پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره اولین شهید محراب و چندین مناسبت پیش رو در هفته آینده عنوان کرد: در روزهای اخیر رزمایش نیروی زمینی سپاه پاسداران در منطقه ارس را شاهد بودیم که حفظ امنیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران از جمله اهداف مهم آن بود. 

 

وی اضافه کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری دوران بزن در روها دیگر تمام شد و دشمن می داند که اگر به هر نیتی در خارج مرزهای ما اقدامات خبیثانه انجام دهد، پاسخ کوبنده در انتظارش خواهد بود.

 

امام جمعه موقت شهرستان رودسر افزود: شهادت هموطنان عزیزمان در بارگاه شاهچراغ همه ما را داغدار کرد و اینهایی که به خاطر مردن آن خانم بیانیه دادند حالا کجا رفتند که برای شهدای این حادثه و کودک یکساله‌ای که به شهادت رسید بیانیه صادر کنند.

 

علی پور ابراز داشت: دشمن خواست با بیانیه نوشتن موجی را ایجاد کند تا سوار آن شده و عده‌ای را همراه خود کنند، اما این مردم نجیب و شریف چنین اجازه‌ای به آنان نخواهند داد و ما حتما به هر شکلی که شده پاسخ آنان را خواهیم داد.

 

وی شهادت را افتخار شیعه دانست و فتنه اخیر را ناشی از رشد و بالندگی ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: در کنار نیروهای امنیتی و اقدامات قاطعانه دستگاه قضایی برای برخورد با لیدرهای این اغتشاشات ما نیز با راهپیمایی و محکومیت آشوب‌ها به میدان آمده و با دشمن مقابله می‌کنیم.

 

کد خبر 1227071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha