عاملان اغتشاشات شریک حادثه تروریستی شاهچراغ هستند

حجت الاسلام اکبر افشارمنش گفت: ارزش های این نظام خط قرمز است و اگر به هر دلیلی دشمنان خط قرمز ها را زیر پا بگذارند با آنها برخورد می شود و یقینا عاملان اغتشاشات شریک در ریخته شدن این خون ها هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۶ آبان ماه) حجت الاسلام «اکبر افشارمنش» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم شاه چراغ، گفت: شهادت جمعی از هموطنانمان در این حادثه تروریستی قلب ملت قهرمان ایران را جریحه دار کرد و قطعا با عاملان برخورد می شود.

 

امام جمعه رودبار جنوب تصریح کرد: ارزش های این نظام خط قرمز  است و اگر به هر دلیلی دشمنان خط قرمز ها را زیر پا بگذارند با آنها برخورد می شود و یقینا عاملان اغتشاشات شریک در ریخته شدن این خون ها هستند.

 

وی با اشاره به این که اصل دشمنی ها به پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۹ بر می گردد، خاطر نشان کرد: در آن زمان تمام امکانات غرب در اختیار آمریکا بود، ایران پیروز شد و از همان روزهای ابتدایی فتنه ها بر علیه این انقلاب آغار شد اما به کوری دشمنان ۴۴سال از این انقلاب می گذرد و این درخت هر روز تنومند تر می شود و این انقلاب پیروزی ها و پیشرفت های زیادی را کسب می کند.

 

حجت الاسلام افشارمنش  تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق شد تهدید ها را به فرصت تبدیل کرده و شهید فهمیده هایی را تربیت کند.

 

خطیب جمعه رودبارجنوب با بیان این که دشمن با اعمال تحریم ها به دنبال ضربه زدن به نظام بود، تصریح کرد: در جنگ ترکیبی، دشمن هجمه ها را بر علیه مسئولان آغاز کرد و این را باید بدانیم شرط پیروزی روحیه شهادت طلبی و خودباوری است و ملتی که دین خدا را یاری کرد خدا او را یاری می کند.

 

وی اظهار کرد: غرب و آمریکا برای نابود کردن ملت ایران تمام توان خود را گذاشته اند اما نمی دانند ملت ایران از خون عزیزان خود نخواهد گذشت و به همین دلیل امروز جنگ احزاب را پیش گرفتند اما ملت ایران با اتحاد دشمن را شکست می دهد.

 

حجت الاسلام افشارمنش عنوان کرد: استکبار جهانی به دنبال پاک کردن جنایت ۲۰۰ ساله خود از ذهن ملت ایران است و جوانان ما باید این مسائل را بدانند و توجه به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی از مهمترین این مسائل است.

 

امام جمعه رودبار جنوب ضمن تبریک فرار رسیدن هفته بسیج دانش آموزی، بیان کرد: ۸ آبان ماه سالروز شهادت بسیجی نوجوان، آغاز هفته بسیج دانش آموزی و تجدید خاطره با ۳۶ هزار دانش آموز شهید است و آنها پشتوانه معرفتی ما هستند و قطعا بسیج دانش آموزی اجازه ورود برنامه های غرب به ذهن نوجوانان را نمی دهد.

 

وی خاطر نشان کرد: حس کنجکاوی، تفکر و تحلیل در دانش آموزان باید تقویت شود چرا که مبارزه با استکبار تمام شدنی نیست و در این راه باید هزینه داد و هر کسی  در حد توان به میدان بیاید.

 

حجت افشارمنش با اشاره به این که پدافند غیرعامل مجموعه ای از اقدامات غیر نظامی است که موجب بازدارنگی می شود، بیان کرد: امروز تمام کسانی که در دنیا قدرت زیادی دارند هزینه های بسیاری را در بحث پدافند غیر عامل کردند و مسئولان باید به پدافند غیر عامل توجه ویژه کنند.

 

خطیب جمعه رودبار جنوب ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد امام حسن عسکری (ع)، ابراز کرد: این امام کوتاهترین دوران امامت را داشتند و وقتی خلفا شنیده بودند که فرزندی از امام حسن عسکری علیه السلام به دنیا خواهد آمد که بساط ظلم را بر خواهد چید به دنبال به شهادت رساندن آن امام بودند.

 

وی خاطرنشان کرد: از مهمترین کارهای امام حسن عسکری (ع) زمینه سازی برای امامت امام زمان (عج) و آماده سازی مردم برای دوران غیبت بود.

 

حجت الاسلام افشارمنش در خاتمه با اشاره به سخنان رئيس دادگستری کرمان در شورای اداری رودبارجنوب، عنوان کرد: مشکل سوخت جنوب کرمان در سطح استان حل خواهد شد و با تخلف های ۳ درصدی نباید ۹۷ درصد را تنبیه کرد.

کد خبر 1227075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha