ملت ایران همواره در مسیر دین، انقلاب و نظام بوده و هست

امام جمعه بجنورد گفت: دشمن بداند این نظام تحت حمایت رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب به درخت تنومندی تبدیل شده و این ملت همواره در مسیر دین، انقلاب و نظام بوده و هست و دست از دفاع برنخواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری» امروز (6 آبان ماه) در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، ضمن توصیه به تقوای الهی، به توجه ویژه خداوند به مسئله قرض دادن اشاره کرد و گفت: اگر کسی نیاز برادر و دوست مومن خودش را با قرض دادن برآورده کند، در حقیقت به خداوند قرض داده است.

 

امام جمعه بجنورد به روز بسیج دانش آموزی و سالروز شهادت شهید حسین فهمیده اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در نظام جمهوری اسلامی دانش آموزان فهمیم و متدینی داریم که در تمامی صحنه ها پشتیبان نظام هستند.

 

وی اظهارکرد: متاسفانه در حادثه تروریستی حرم شاه چراغ نیز سه تن از دانش آموزان به شهادت رسیدند.

 

حجت الاسلام والمسلمین نوری با بیان اینکه معلمان باید از دانش آموزن که امانت هایی در دست آن ها هستند خوب امانت داری کنند، بیان کرد: باید افکار و اندیشه های آن ها را طوری هدایت کنند که اگر مطالبه گری دارند، به درستی مطالبه کنند تا دشمن از این فرصت استفاده نکند و آن را تبدیل به اغتشاشات کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تأکید کرد: این تکلیف همه معلمان و اساتید دانشگاه ها است تا اجازه ندهند دشمن با تهاجم فرهنگی و تبلیغات مسموم از احساسات جوانان ما سوء استفاده کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین نوری در ادامه ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم شاه چراغ، گفت: در این حادثه 15 نفر از هموطنان بی گناه ما به شهادت رسیدند که دل همه مردم ایران را به درد آورد.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر دشمن تمام توان خود را برای ضربه زدن به این نظام به کار بسته، افزود: آن هایی که در کف خیابان ها دنبال اغتشاش هستند در واقع کمک می کنند تا دشمن به اهداف شوم خود برسد.

 

امام جمعه بجنورد اظهارکرد: اما دشمن بداند این نظام تحت حمایت رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب به درخت تنومندی تبدیل شده و این ملت همواره در مسیر دین، انقلاب و نظام بوده و هست و دست از دفاع برنخواهند داشت.

   

 

کد خبر 1227078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha