فعال شدن کامل بیمارستان تامین اجتماعی دزفول از خواسته‌های به‌حق مردم و مسئولان شهرستان است

آوایی با بیان اینکه خدمات بیمارستان تامین اجتماعی دزفول برای بیمه‌شدگان رایگان است گفت: مردم و مسئولان شهرستان خواستار راه‌اندازی تمام بخش‌های این بیمارستان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، سید احمد آوایی امروز در نشست سرپرست جدید بیمارستان تامین اجتماعی دزفول، با اشاره به تاریخچه پر فراز و نشیب کلنگ‌زنی تا افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی اظهار کرد: فعال شدن کامل بیمارستان تامین اجتماعی از خواسته‌های به حق مردم و مسئولان شهرستان دزفول است.

 

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم خدمت رسانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی در زمینه سلامت خواستار تسریع در استفاده از ظرفیت مجموعه بیمارستان برای حل مشکلات حوزه سلامت شهرستان شد و افزود: تعامل و نهایت همکاری برای احداث بیمارستان صورت گرفته و لازم است این تعامل‌ها در راستای حمایت‌ از قشر ضعیف جامعه تداوم یابد.

 

وی بار دیگر با تاکید بر استفاده از نیروهای بومی در این بیمارستان تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان دزفول نیروهای متعهد و متخصص بسیار توانایی دارد، ضروری است از نیروهای بومی شهرستان دزفول در این بیمارستان استفاده شود.

 

آوایی ابراز کرد: خیران دزفول در حوزه سلامت همواره حضور پررنگی داشته و حوزه سلامت در هر مقطعی که با کمبود در شهرستان مواجه بوده خیران ورود کرده و مشکلات را برطرف کردند لذا در صورت تکمیل بیمارستان تامین اجتماعی استفاده از ظرفیت خیران حوزه سلامت میتوان جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان استفاده کرد.

 

امیرصادق ایران‌باستان نیز در این نشست ضمن تقدیر از پیگیری ها و توجه ویژه نماینده شهرستان دزفول نسبت به حل مشکلات بیمارستان تامین اجتماعی عنوان کرد: مردم دزفول در زمان دفاع مقدس نقش بسزایی داشته و همواره دین خود را به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، ادا کرده‌اند لذت خدمت به مردم عزیز شهرستان دزفول از نشانه های توفیق الهی و باعث افتخار است.

 

سرپرست جدید بیمارستان تامین اجتماعی دزفول با اشاره به جمعیت هدف سازمان تامین اجتماعی یعنی بیمه شدگان آن افزود ؛ اکثر بیمه شدگان تامین اجتماعی از اقشار کم‌برخوردار جامعه هستند لذا ارائه خدمات درمانی با کیفیت بالا همراه با حفظ کرامت و به صورت رایگان را هدف مجموعه تامین اجتماعی است.

 

وی در ادامه استفاده از نیروهای متخصص بومی در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول را از اولویت‌های استخدامی این بیمارستان عنوان کرد و ادامه داد: مدیریت تامین اجتماعی استان تاکید داشته با اقدامات جهادی طی چند ماه آینده و قبل از پایان سال تمام بخشهای بیمارستان تامین اجتماعی دزفول راه‌اندازی شود. 

 

ایران‌باستان افزایش ظرفیت پذیرش درمانگاههای تخصصی بیمارستان تامین اجتماعی به سه برابر ظرفیت قبل، افزایش آمار بستری روزانه در بخش های داخلی و اطفال به میزان بیش از چهار برابر ظرفیت قبل، افزایش ساعت کاری داروخانه سرپایی را از اقدامات انجام شده طی مدت اخیر در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان عنوان کرد و یاد آور شد: هماهنگی کامل و تعامل سازنده با دانشگاه علوم پزشکی دزفول و مسئولان شهرستان در راستای ارائه بهتر خدمات به شهروندان در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم بخش ویژه مراقبت های قلبی (ccu)، اخذ مجوز بانک خون، فعالسازی اتاق عمل، بخش جراحی و زایشگاه را تا پایان امسال به بهره‌برداری برسانیم.

 

کد خبر 1227081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha