راهپیمایی مردم ولایی ایلام در محکومیت جنایت تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز

مردم ولایی و همیشه در صحنه ایلام ظهر امروز بعد از خطبه های نماز جمعه با حضور گسترده جنایت تروریستی را در حرم شاهچراغ شیراز محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، ظهر امروز(۶ آبان) بعد از خطبه‌های نماز جمعه، راهپیمایی مردم ولایتمدار ایلام برای محکوم کردن جنایت تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز با حضور اقشار مختلف مردم  برگزار شد.

 

در پی حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) شیراز که به شهادت و زخمی شدن جمعی از زائران منجر شد، آحاد مردم انقلابی ایلام این اقدام کور و بزدلانه و هتک حرمت به آن حرم مطهر را محکوم و با خانواده شهدا و مجروحان ابراز همدردی کردند.

 

مردم ایلام امروز بعداز خطبه های دشمن شکن و با صلاب نماز جمعه، بار دیگر متحد و یکپارچه به میدان آمدند تا به دشمنان نظام و انقلاب اسلامی اعلام کنند همواره پای نظام و انقلاب ایستاده اند و تا پای جان از آرمان های شهدا دفاع می کنند.

 

مردم ایلام با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایت اخیر دشمنان کوردل نظام و انقلاب اسلامی را در به شهادت رساندن جمعی از هموطنان را حرم مطهر شاهچراغ  را محکوم کردند و بر ادامه راه شهدا تاکید کردند.

 

مردم ایلام، حادثه تروریستی شیراز را توطئه دشمنان اسلام اعلام و تاکید کردند که این حرکت تروریستی بار دیگر خباثت و عجز و ناتوانی دشمنان ملت ایران را نشان داد.

 

کد خبر 1227107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha