مسئولان مطالبات به حق مردم را بشنوند/ضروت توجه به استلال عقلی حجاب

آیت الله مهدوی با اشاره به اینکه مردم از مسئولان تقاضاهایی دارند، گفت: مسئولان مطالبات به حق مردم را در بین جریان اغتشاشگران بشنوند و برای آن کار کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله سید «ابوالحسن مهدوی« در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: مردم با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور خواسته و انتظاراتی دارند که در لا به لای این اغتشاشات به گوش می رسد.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: مسئولان مطالبات به حق مردم را در بین جریان اغتشاشگران بشنوند و برای رفع و اصلاح آن کار کرده و البته مردم هم صف خود را از اغتشاشگرها جدا کنند.

 

وی با بیان اینکه مطالبه گری و درخواست به حق با اغتشاش و تخریب همراه نخواهد بود، تصریح کرد: صدمه به بیت المال و اموال عمومی و شخصی اعتراض نبوده و این افراد مشمول مجازات خواهند بود.

 

آیت الله مهدوی از دستگاه های امنیتی و قضایی خواست تا به این وضع هنجار شکنان رسیدگی و مانع از اهداف شوم وابسته به دولت های ستمگر جهان بشوند.

 

وی با اشاره به روز مبارزه با استکبار جهانی و سالروز شهادت شهید فهمیده، گفت: چنین نوجوانی خاطره آموز شد که با سن کم خود مدافع ولایت و امنیت و ارزش ها است.

 

به گفته خطیب جمعه اصفهان، دشمن از روحیه شهادت طلبی هراس دارد و همیشه برای کاهش اعتقادات دینی در بین این قشر کشورمان تلاش کرده اما اگر نسل جدید با ایمان قوی به میدان بیایند قطعا موفق خواهند بود.

 

وی اضافه کرد: متخصصان، معلمان و روحانیون پاسخگوی شبهات و سوالات جوان و نوجوان کشور با حفظ آرامش باشند.

 

ضروت توجه به استلال عقلی حجاب

آیت الله مهدوی با اشاره به ترویج بی حجابی در کشور گفت: حجاب از گذشته در بین ایرانیان وجود داشته و یک سنت و فرهنگ دیرینه است.

 

وی ادامه داد: با استدلال عقلی این موضوع مهم در بین دختران نوجوان و جوان فرهنگ سازی شود تا اینکه به آن عمل کنند.

کد خبر 1227116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha