برافراشته شدن ۱۶ پرچم در یکی از تجمع های ضد ایرانی/ هدف دشمن از ناامن سازی، تجزیه کشور است

امام جمعه آران و بیدگل گفت: در یکی از تجمعات اخیر خارج از کشور ۱۶ پرچم علیه ایران برافراشته شد و این گواه آن است که دشمن در فتنه اخیر تمام توان خود را برای براندازی جمهوری اسلامی به کار بسته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل با تسلیت شهادت جمعی از زائران و نمازگزاران حرم شاهچراغ(ع) گفت: در این اتفاق تلخ، گروهک تروریستی داعش با بی رحمی تمام جمعی از هموطنان عزیز را که در حال زیارت و عبادت در وقت نماز بودند به شهادت رساند.

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود:  داعش دست پرورده امریکا و اسرائیل در منطقه است و در واقع  پشت صحنه و عاملان و طراحان جنایات تروریستی شیراز آمریکا و رژیم صهیونیستی و آل سعود است.

 

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه این اقدام در ادامه طراحی های اخیر دشمنان ملت ایران برای ناامن سازی کشور و جنگ ترکیبی نظام سلطه علیه ایران اسلامی است، گفت: به شهادت رساندن عده ای زن و مرد و کودک بی دفاع نشانه عجز و ناامیدی و یأس دشمن در رسیدن به هدف خود و برای انتقام از مردم است.

 

خطیب جمعه آران و بیدگل ادامه داد: هدف دشمن از ناامن سازی ایران اسلامی، تجزیه ایران و براندازی نظام است، اما با هوشیاری ملت، فتنه های آنان یک به یک نقش بر آب می شود.

 

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: در یکی از تجمعات اخیر خارج از کشور ۱۶ پرچم علیه ایران از جمله تجزیه طلب ها، کمونیست ها، رژیم صهیونیستی، پرچم بنفش فمنیست‌ها و پرچم همجنس‌بازان برافراشته شد! و این گواه آن است که دشمن در فتنه اخیر تمام توان خود را برای براندازی جمهوری اسلامی به کار بسته است.

 

امام جمعه آران و بیدگل در بخش دیگری از سخنانش به تکرار ادعاهای کشورهای غربی درباره استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ روسیه و اکرین اشاره کرد و گفت: این ادعاها بهانه ای برای تحت فشار قراردادن و تحریم بیشتر ایران است.

 

 

کد خبر 1227132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha