قیمت اجاره‌بها مغازه‌های بازار ساحلی کارشناسی شده نیست

کمالی از افزایش اجاره‌بها مغازه‌های بازارساحلی آستارا انتقاد کرد و گفت: قیمت اجاره‌بها مغازه‌های بازار ساحلی کارشناسی شده نیست.

«یاشین کمالی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان به افزایش چند برابری قیمت اجاره‌بها مغازه‌های بازار ساحلی اشاره کرد و افزود: قیمت اجاره‌بها برخی مغازه‌ها از ۲۵ میلیون تومان به ۷۵ تا ۸۰ میلیون تومان و تعدادی از مغازه‌ها نیز از ۱۰۰ میلیون به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

 

رئیس شورای اسلامی شهرستان آستارا با بیان‌اینکه از این وضعیت همه بازاریان ناراحت هستند، تصریح‌کرد: افرادی که صاحب ملک تعداد زیادی از مغازه‌های بازار ساحلی  هستند از این فرصت برای بالا بردن اجاره بهای مغازه اقدام می‌کنند و در این خصوص بعضی بنگاه‌های املاک نیز دخیل هستند.

 

وی با اشاره به اینکه با افزایش غیرکارشناسی اجاره‌بهای مغازه‌ها شاهد تعطیلی مغازه‌ها و بیکاری شاغلین در این بازار خواهیم بود،گفت: به تبع این افزایش قیمت، شاهد گرانی کالاها و اجناس در بازار خواهیم بود و این سبب می‌شود مسافران برای خرید به بازار ساحلی نروند.

 

کمالی با بیان‌اینکه از این وضعیت خود صاحبان ملک‌ها نیز متضرر خواهند شد،اظهارکرد: مسئولین و دستگاه‌های ذیربط هرچه سریع‌تر قیمت‌ها را ساماندهی کرده و قیمت‌ها به اندازه‌ای باشد که هم مالکان و هم بازاریان ضرر نکنند.

 

رئیس شورای اسلامی شهرستان آستارا خاطرنشان‌کرد: پس از قیمت‌گذاری مغازه‌ها به صورت کارشناسی شده از سوی دستگاه‌های مربوطه، ضروری است اتاق اصناف، اداره صمت و تعزیرات حکومتی به قیمت‌های مصوب شده نظارت جدی داشته باشند.

کد خبر 1227141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha