ارائه بیش از ۳ هزار خدمت در حوزه مسکن به مددجویان زنجانی

به گفته صالحی، از ابتدای سال قبل تاکنون ۳ هزار و ۱۶۰ خدمات در قالب خرید، احداث مسکن، کمک به احداث و تکمیل فضای جانبی و تعمیرات مسکن به خانوارهای عزیز تحت حمایت ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، «روح اله صالحی» در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از اولویت‌های کمیته امداد ساخت مسکن برای مددجویان تحت پوشش در مناطق محروم است، اظهار کرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون ۳ هزار و ۱۶۰ خدمت در قالب مسکن به جامعه هدف ارائه شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ضمن تشریح خدمات ارائه شده به خانوارهای عزیز تحت حمایت گفت: کمک به خرید، احداث و تکمیل فضای جانبی و تعمیر مسکن از جمله خدماتی است که کمیته امداد در این بخش ارائه کرده است.

 

صالحی با اشاره به اینکه خدمات تعمیر مسکن مددجویان به ‌صورت بلاعوض و معوض ارائه می‌شود یادآور شد: معرفی خانوارهای تحت حمایت به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز ازجمله خدمات ارائه شده در بخش مسکن و ساختمان است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با قدردانی از مشارکت خیرین در بحث خرید، احداث و بهسازی مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد، افزود:  خیرین نیک اندیش در سال های اخیر مشارکت خوبی در این زمینه داشته اند و تلاش می کنیم با برنامه ریزی مناسب از ظرفیت ها و منابع موجود و هم افزایی آن با مشارکت خیرین در بحث تامین سرپناه برای مددجویان عزیزتحت حمایت فاقد مسکن بهره ببریم.

 

کد خبر 1227199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha