۳۵۰  مسکن مددجویی در مازندران تعمیرات و بازسازی شد

مالدار گفت: در شش ماهه نخست سال جاری برای تعداد ۳۵۰ واحد مسکونی مددجویان در سطح استان مازندران تعمیرات و بازسازی انجام شد.

 علی مالدار، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندارن، با بیان اینکه تامین مسکن و تهیه اجاره بها مستاجرین نیازمند و باسازی و تعمیرات مسکن مددجویان از جمله ماموریت های کمیته امدا داست که با همراهی خیرین و مراکز نیکوکاری استان محقق می شود، اظهار کرد: همچنین تسهیلات مسکن نیز به مددجویان اعطا می شود.

 

مدیر تامین و مسکن کمیته امداد مازندران گفت: در شش ماهه نخست سال جاری برای تعداد ۳۵۰ واحد مسکونی مددجویان در سطح استان تعمیرات و بازسازی انجام شد.

 

وی افزود: هزینه اجرای این  واحد ها بالغ بر ۶ میلیارد تومان بوده که مبلغ ۲.۵ میلیارد تومان آن مساعدت بلاعوض امداد و مابقی نیز از محل تسهیلات صندوق امداد ولایت و مشارکت خانواده و خیرین هزینه شده است.

 

مالدار بیان کرد: تعداد ۴۲۰ واحد احداث مسکن و تکمیل واحدهای نیمه‌تمام احداث فضای جانبی در دست اجرا است که مبلغ ۵ میلیارد تومان از محل مساعدت بلاعوض و مابقی نیز از محل تسهیلات بنیاد مسکن صندوق امداد ولایت مشارکت خیرین خانواده در حال انجام می باشد.

 

وی گفت: ۱۱۲ واحد از تفاهم نامه با بنیاد مستضعفان در شهرستان بهشهر در حال انجام است که تا پایان سال جاری تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

مدیر تامین مسکن کمیته امداد مازندران یادآورشد: مددجویان واجد شرایط  که در سامانه مسکن ملی ثبت نام کردند در قالب احداث مسکن مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان از تسهیلات صندوق امداد ولایت بهره‌مند می شوند.

 

وی افزود: در طی سال جاری مبلغ ۷.۵ میلیارد تومان بلاعوض و بیش از ۶ میلیارد تومان تسهیلات صندوق امداد ولایت در حوزه مسکن هزینه شد.

 

مالدارخاطر نشان کرد: ارائه خدمات عمرانی شامل ساخت، تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان از جمله برنامه های این نهاد است.

کد خبر 1227213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha