دشمن با هدف قرار دادن مراکز دینی به دنبال دور کردن مردم از دین است

حجت الاسلام کاظم لو گفت: منشا اصلی پیدایش انقلاب اسلامی دین است و این راهبردهای دشمن مشترکاتی دارد و نشان می دهد دشمن تلاش می کند مردم را از دین دور کرده و نسبت به دین بدبین کند.

حجت الاسلام «رضا کاظم لو» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت:  دشمن هدفی دارد که ایران را ایرانی ضعیف کند و برای رسیدن به این هدف راهبردهای مختلفی را داشته است به طوری که گاهی قرآن می سوزاند، گاهی کشته سازی می کند، گاهی به حرم حمله می کند و گاهی به مقدسات اهانت کرده و پرچم امام حسین (ع) را به آتش می کشد.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین ادامه داد: منشا اصلی پیدایش انقلاب اسلامی دین است و این راهبردهای دشمن، مشترکاتی دارد و نشان می دهد دشمن تلاش می کند مردم را از دین دور کرده و نسبت به دین بدبین کند زیرا می داند اگر دین باشد نمی شود با این کارها با انسان دیندار مقابله کرد ولی وقتی دین نباشد می توانند به اهداف شوم خود برسند.

 

وی با اشاره به حادثه تروریستی در شیراز و حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) اعلام کرد:  حرم شاهچراغ یک حرم معنوی بوده و نه کار سیاسی و نه کار اقتصادی دارد و افراد متعددی هم از جاهای مختلف برای زیارت به این حرم مطهر آمده بودند و برای مشکل یا بیماری خود توسل به این حرم داشته و یا عزیز نخبه ای را داشتیم که برای ادامه کار به آنجا آمده بوده و به این حرم رفته بوده تا تجدید قوای روحی داشته باشد که مورد حمله تروریستی قرار گرفتند.

 

حجت الاسلام کاظم لو تصریح کرد: با توجه به اینکه ریشه انقلاب اسلامی به مسئله دین بازمی گردد دشمنان مراکز دینی را هدف قرار داده اند و می خواهند مردم را از محور وحدت دور کنند.

 

وی با اشاره به وظیفه مردم در برابر فتنه ها و توطئه های دشمنان اظهار کرد: در روایات داریم وقتی فتنه ها به شما روی آورد مانند شب ظلمانی می شود که در اینجا باید به قرآن پناه برد، الحمدالله ما در کشور رهبری داریم که رهبر دینی است و مردم باید گوش به فرمان سخنان مقام معظم رهبری باشند.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین تأکید کرد: نکته دیگر اینکه خانواده ها باید مراقب باشند، کسانی را داشتیم که خود تابع نظام هستند ولی فرزندان شان به واسطه فضای مجازی گرفتار شدند، بنابراین تربیت فرزندان و مراقبت از آنها از نکاتی است که خانواده ها باید نسبت به آن دقت داشته باشند. 

 

وی گفت: لازم است رزمندگان، آزدگان و جانبازان خاطرات شان را نگه ندارند و بگویند که به چه قیمتی و با چه تلاش هایی نظام جمهوری اسلامی را نگه داشته اید.

 

حجت الاسلام کاظم لو اعلام کرد: در کنار این مسائل، دولت باید به مسائل اقتصادی مردم توجه کند، این دولت، دولتی ولایی بوده و در میان مردم است و لازم است به مسائل معیشتی بیشتر توجه کند.

 

وی در پایان یادآور شد: ما از جانب حوزه علمیه خواهران این حمله تروریستی در شیراز را محکوم می کنیم و اتفاقی که در حرم شاهچراغ رخ داده و کودکانی به شهادت رسیدند و یا از خانواده ای سه نفر به شهادت رسیدند مواردی نیست که بشود فراموش کرد و ما این حمله و هر نوع حرکات این چنینی را محکوم می کنیم، ما با اعتراض مخالف نیستیم ولی با اغتشاش مخالف هستیم و در هرجای عالم این حملات تروریستی رخ دهد آن را محکوم می کنیم.

 

کد خبر 1227223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha