حضور مدیران در شهرستان ها باید پررنگ تر شود

استاندار خراسان شمالی در نشست شورای اداری استان بر حضور مدیران استانی در شهرستان ها تأکید کرد و گفت: حضور مدیران در شهرستان ها ارزیابی می شود لذا مدیران باید گزارش ها و جمع بندی ها را نهایی کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمدرضا حسین نژاد» استاندار خراسان شمالی امروز شنبه (هفتم آبان ماه) در نشست شورای اداری استان، به سفر اخیر خود همراه با هیئت تجاری استان به ترکمنستان اشاره کرد و با بیان اینکه در این سفر تلاش شد نقشه راهی برای گذرگاه و ایجاد بازارچه مرزی ترسیم شود، اظهارامیدواری کرد این سفر روابط تجاری دو کشور را توسعه دهد.

وی با محکوم کردن اغتشاشات اخیر به شکست آنان اشاره کرد و گفت: دشمنان با حربه های مختلف به این کارزار وارد شدند ولی وقتی کارزار آنها وارد حملات مسلحانه شد و از حالت دموکراسی به حالت حمله با اسلحه رسید یعنی شکست خورده اند.

استاندار خراسان شمالی همچنین به عبور جمعیت استان از مرز یک میلیون نفر اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تعادل جمعیت شهری و روستایی بتوانیم خدمات مهمی به هر دو جمعیت ارائه دهیم.

حسین نژاد بر حضور مدیران استانی در شهرستان ها تأکید کرد و گفت: حضور مدیران در شهرستان ها ارزیابی می شود لذا مدیران باید گزارش ها و جمع بندی ها را نهایی کنند.

«محمد پاکمهر» نماینده مردم خراسان شمالی در خانه ملت هم در این نشست بر تقویت حوزه پرورش و تربیت دانش آموزان و دانشجویان تأکید کرد و گفت: پس از دو سال تعطیلی مراکز آموزشی به دلیل کرونا، هرچند آموزش برقرار بود اما در حوزه تربیت کمتر ورود کردیم که حال باید جبران شود.

وی به شروع فصل سرما هم اشاره و صنایع را به ذخیره سازی سوخت دوم توصیه کرد و افزود: تراز گاز ما منفی 200 میلیون مترمکعب است و لذا اولویت تامین سوخت خانگی است پس بهتر است صنایع برای اینکه متضرر نشوند، سوخت دوم خود را تامین کنند.

پاکمهر اخذ موافقت اصولی برای راه اندازی دانشکده پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی را گام مهمی در تربیت نیروی متخصص این حوزه دانست و اظهارامیدواری کرد بتوان هرچه سریع تر این موافقت را قطعی کرد.

وی استقرار دستگاه های دولتی در شهرستان های تازه تاسیس همچون جاجرم و راز و جرگلان و تبدیل نمایندگی ادارات به اداره را از جمله مطالبات مردمی اعلام کرد و از مدیران خواست پیگیری های لازم را انجام دهند.

 

خبرنگار: سمیرا نیستانی

کد خبر 1227225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha