مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) آغاز شد

مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با حضور سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران و شرکت گسترده مردم و مسئولان در شیراز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) از ساعت 9 امروز شنبه (7 آبان) از میدان امام حسین (ع) شهر شیراز با حضور سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران و شرکت گسترده مردم آغاز شد و به میدان «شهدا» ادامه یافت و در نهایت با طی مسیر، عزاداران این حادثه تروریستی که در تشییع شهدای مطهر این حادثه حضور یافته بودند به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) رسیدند.

 

این مراسم تشییع با حضور اقشار گسترده ای از مردم و مسئولان برگزار شد و تا ظهر امروز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) ادامه خواهد داشت.

 

در این مراسم پیکر 13 شهید تشییع می شود و پیکرهای 2 تن از شهدا به نام های شهید سیدفریدالدین معصومی به تهران و شهید احسان مرادی به همدان منتقل شده است.

 

پس از اتمام مراسم تشییع در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) پیکر این شهدا برای برگزاری مراسم وداع به حرم مطهر رضوی انتقال خواهد یافت و سپس پیکر هر کدام از شهدا برای مراسم خاکسپاری به زادگاهشان منتقل خواهد شد.

 

پیکر ۶ تن از این شهیدان در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به خاک سپرده خواهد شد و برای برگزاری مراسم شهدا همزمان با نماز مغرب و عشا امشب در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) مراسم بزرگداشتی از سوی دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان برگزار خواهد شد.

 

خاطر نشان می‌ شود، در حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) 15 نفر شهید شدند.

 

کد خبر 1227246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha