اعتبارات و بودجه کانون های فرهنگی و هنری مساجد به موقع اختصاص یابد

عضو مجمع روحانیون مجلس با تاکید بر حمایت از کانون های فرهنگی و هنری مساجد گفت: باید اعتبارات و بودجه کانون های فرهنگی و هنری مساجد به موقع اختصاص یابد.

حجت الاسلام موسی احمدی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور را فراموش نکنید»، گفت: متاسفانه آنگونه که باید به صحبت های مقام معظم رهبری در این زمینه توجه نشده است و اگر ما به موقع اعتبارات متناسب با وضعیت کانون های فرهنگی و هنری را اختصاص داده بودیم، امروز شاهد بسیاری از اتفاقات نبودیم.

 

عضو مجمع روحانیون مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هر مقداری که در کانون های فرهنگی و هنری مساجد هزینه کنیم، سرمایه است یعنی دین باوری و اعتقادات جوانان و نوجوانان را تقویت کرده ایم و توانسته ایم زمینه پیشگیری از آسیب هایی که دشمن ایجاد کرده است را فراهم اوریم.

 

وی تاکید کرد: ما نباید اجازه دهیم که جوانان و نوجوانان از امور دینی و فرهنگی تهی شوند و قطعا تقویت کانون های فرهنگی و هنری می تواند ما در تربیت نسلی انقلابی و دینی کمک کند.

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی می توانیم به آرمان های انقلاب و نظام برسیم که برای نسل نوجوان و جوان برنامه ریزی داشته باشیم و این برنامه ریزی بدون هزینه و صرف اعتبارات و همچنین کمک های معنوی میسر نمی شود، حمایت مالی از کانون های فرهنگی و هنری در همین راستا امری ضروری و لازم است.

 

 

 

کد خبر 1227297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha