حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهدای حادثه حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) نشانه وحدت ملت است

بهادری جهرمی گفت: حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) نشانه وحدت ملت است و نشان می دهد دشمن در اتحاد مردم ما نمی تواند خللی ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، علی بهادری جهرمی، امروز شنبه (۷ آبان) در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شیراز گفت: حضور گسترده مردم در این مراسم تشییع نشانه وحدت ملت است و نشان می دهد دشمن در اتحاد مردم ما نمی تواند خللی ایجاد کند.

 

سخنگوی دولت افزود: ملت مسلمان ایران ثابت کرده است که در تمام میدان ها و مقاطع از مردم کشورهای دیگر و مسئولان جلوتر هستند و از نماز جمعه دیروز و راهپیمایی محکوم کردن این حادثه تروریستی بار دیگر مردم در صحنه حضور پر شور یافته اند.

 

وی اضافه کرد: این حضور پر شور بهترین زبان و پیام برای نشان دادن اعتراض و انضجار مردم ما از این دست اقدامات دشمن است که با حفظ وحدت خود به میدان آمده اند و علیرغم تمامی مشکلات و گلایه هایی که دارند، فریاد علیه دشمن سرمی دهند.

 

بهادری جهرمی تاکید کرد: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز همواره در مقابل ملت ما بوده اند اما هر بار شاهد اتحاد و ایمان قوی تر ملت ایران بوده اند.

 

کد خبر 1227298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha