جشن بزرگ «ازدواج آسان» در بیرجند برگزار شد

جشن بزرگ «ازدواج آسان» به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و با حضور مسئولان استانی، زوج های جوان و خواننده مطرح کشوری در بیرجند برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، جشن بزرگ ازدواج آسان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند، شهرداری بیرجند، اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، اداره کل بهزیستی استان، کمیته امداد امام خمینی (ره) و موسسه مجری افق هزاره کویر در بیرجند برگزار شد. 

 


علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در این مراسم بیان کرد: بر اساس مطالبه رهبری از دستگاه های فرهنگی در سه حوزه ازدواج آسان و پایدار، تحکیم بنیان خانواده و فرزندآوری اقداماتی را در دستور کار قرار داده ایم.

 


وی با بیان اینکه نرخ و سن ازدواج در استان نسبت به دیگر استان ها وضعیت مطلوبی دارد، افزود: تقاضا داریم برنامه های اجرایی به گونه ای باشد که منجر به تشکیل زنجیره ازدواج عاقلانه و بر اساس نظام پایدار خانواده اسلامی-ایرانی شود.

 


گفتنی است؛ این جشن در راستای تحقق منویات رهبری با حضور مسئولین استانی، زوج های جوان به همراه خانواده و با مشاوره حجت الاسلام دکتر مافی نژاد از اساتید برجسته کشوری حوزه و دانشگاه و اجرای خواننده کشوری مجید اخشابی در محل فرهنگسرای شهر بیرجند برگزار شد. 

 

 

 

 


 

کد خبر 1227332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha