راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، جمعه هفته جاری  برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی جمعه هفته جاری برگزار می شود.

حجت الاسلام «میکائیل اسکندری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: مراسم راهپیمایی یوم الله 13آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جهانخوار به همراه محکومیت فتنه گری ها و شیطنت های دشمنان و عنودان خارجی و فریب خوردگان داخلی، با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: این مراسم همزمان با سراسر کشور در تمام شهرستانها، بخش ها و شهرهای استان آذربایجان شرقی از خیابان ها و میادین اصلی به سمت میعادگاه های نماز عبادی سیاسی جمعه برگزار خواهد شد. 

وی افزود: این مراسم در شهر تبریز از ساعت 10صبح روز جمعه، 13آبان از مسیرهای اعلام شده به سمت مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) برگزار شده و پس از شعارهای کوبنده راهپیمایان، با سخنرانی حضرت حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و قرائت قطعنامه پایانی منتهی به اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه به امامت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی از عموم مردم به ویژه روحانيت، خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، دانش آموزان و فرهنگيان، دانشجويان و دانشگاهيان، هيئات حسيني، كليه نهادها و ارگانها  و سازمانها و نيروهاي نظامي و انتظامي، كارگران وكارمندان، بازاريان و اصناف دعوت کرد تا با حضور انقلابی، حماسی و عاشورایی بار دیگر بر مواضع انقلابی خود علیه امریکا و استکبار صحه گذاشته و توطئه های دشمنان را برای ایجاد تفرقه بین ملت ایران خنثی کنند.

کد خبر 1227346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha