ضرورت به کار گیری اندیشه نیروهای جوان در راستای ارتقاء ظرفیت آموزش و پرورش

به گفته لطفی، ظرفیت های شورای آموزش و پرورش با به کارگیری اندیشه نیروهای جوان دغدغه مند و مطالبه گر احیا و فعال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، روح الله لطفی امروز در جلسه هم اندیشی تیم اندیشه ورز شورای آموزش و پرورش استان  زنجان ضمن قدردانی از حضور فعال جوانان دغدغه مند در عرصه تبیین و تشریح اهداف اسناد بالادستی نظام تعلیم و تربیت کشور برای معلمان و دانش آموزان، اظهار کرد: یکی از تلاش های جدی اداره توسعه مشارکت های مردمی در راستای اهداف سند تحولی دولت سیزدهم، احیای ظرفیت های شورای آموزش و پرورش در جهت تحقق چرخش های تحولی در آموزش و پرورش و افزایش کیفیت و تسهیل در امور مربوطه با حضور تیم اندیشه ورز جوان دغدغه مند است.

 

رئیس اداره مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی استان زنجان درباره ضرورت داشتن دانش و آگاهی لازم و استفاده از خلاقیت جوانان در جهت ارائه راهکار و برنامه های تحولی در قالب کارگروه های تخصصی تاکید کرد.

 

این مسئول اضافه کرد: ظرفیت های شورای آموزش و پرورش با به کارگیری اندیشه نیروهای جوان دغدغه مند و مطالبه گر احیا و فعال خواهد شد.

 

لطفی افزود: همکاران علاقه مند با راهبری تیم اندیشه ورز می توانند در کارگروه های تخصصی با عناوین کارگروه آموزش، کارگروه پرورشی و تربیت بدنی، کارگروه پشتیبانی و پژوهش، کارگروه مدارس هیئت امنایی، در جهت اهداف شوراهای آموزش و پرورش به فعالیت بپردازند.

 

وی در پایان بیان کرد: احصاء و جمع آوری دقیق و صحیح مسائل مهم آموزش و پرورش توسط تیم اندیشه ورز، می تواند با ارتقاء کیفیت مصوبات جلسات شورای آموزش و پرورش، از ظرفیت و توانایی های ادارات دیگر استان در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت ، تحقق تحول در مدیریت و کیفیت بخشی به آموزش و پرورش کمک کند.

            

کد خبر 1227356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha