یک مسئول باید ۲۴ ساعته پاسخگو باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: شغل مسئولان صرفا یک شغل اداری نیست که با ساعت اداری شروع و با اتمام آن تمام شود، بلکه یک مسئول باید ۲۴ ساعته پاسخگو مردم و مسئولان بالادست باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری» امروز شنبه (هفتم آبان ماه) در نشست شورای اداری استان، مدیران و مسئولان را به خدمت رسانی صادقانه توصیه کرد و گفت: کلمه «مسئول» از ریشه «سَئَلَ» یعنی سئوال شده و مورد بازخواست قرار گرفته می آید لذا مسئولان باید پاسخگوی مطالبات باشند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه حیطه کاری همه ما تعریف شده و مشخص است لذا لازم است نسبت به حیطه کاری خود احصاء داشته باشیم تا بتوانیم به تکالیف خود عمل کنیم، افزود: شغل مسئولان صرفا یک شغل اداری نیست که با ساعت اداری شروع و با اتمام آن تمام شود، بلکه یک مسئول باید 24 ساعته پاسخگو مردم و مسئولان بالادست باشد.

 

امام جمعه بجنورد یکی دیگر از نکاتی که مسئولان باید به آن توجه داشته باشند را «پیش بینی امور» نام برد و تأکید کرد: یک مسئول نباید منتظر بماند تا اتفاقی رخ دهد و بعد برنامه ریزی کند بلکه باید همواره در حوزه کاری خود پیش بینی درستی از امور داشته باشد تا بتواند برای آینده برنامه ریزی کند.

 

وی «اتخاذ تمهیدات لازم برای آینده» را از دیگر نکات مورد توجه مدیران و مسئولان نام برد و افزود: این تمهیدات می تواند گرفتن امکانات و اعتبارات از دولت باشد و گاهی هم می تواند بسترسازی برای انجام امور مهم باشد.

 

حجت الاسلام نوری خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم همه این کارها و امور کلیدی را درست انجام داده و پاسخی برای مخاطبان و جامعه هدف خود داشته باشیم، در قیامت هم جواب آماده برای خدا داریم و شرمنده نمی شویم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، خدمت رسانی به مردم در جامعه ما را از آن جهت سخت‌تر از دیگر جوامع ترسیم کرد که دشمن هر روز با شگرد جدید در پی ایجاد آشوب و فتنه و دست‌انداز و تخریب مسئولان است و برای ایجاد فضای التهابی از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

 

 

کد خبر 1227358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha