تقابل حق و باطل تا ظهور امام زمان(عج) ادامه خواهد داشت/مواظب باشیم در زمین دشمن بازی نکنیم

استاد عالی حوزه علمیه گفت: لشکر یزید و یزیدیان همیشه در تاریخ هست و تقابل حق و باطل تا ظهور امام زمان(عج) ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام حبیب الله فرحزاد در هفدهمین یادواره شهدای گمنام و بیست شهید حسین آباد کویر آران و بیدگل با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی حرم احمد بن موسی(ع) گفت: رسانه های غربی اگر کوچک ترین مشکلی حتی برای یک اسرائیلی پیش بیاد، دنیا را آماج حملات رسانه‌ای قرار می‌دهند ولی در برابر مظلومیت مردم بی گناه در افغانستان، یمن، عراق، سوریه و ایران سکوت می کنند.

 

استاد عالی حوزه علمیه افزود: دشمن بداند همه دنیا هم اگر متحد شوند نمی توانند ترور مردم بی گناه و ترور‌های کور ضد انسانی و ضد بشری را در هیچ جای جهان توجیه کنند.

 

 

حجت الاسلام فرحزاد ادامه داد: لشکر یزید و یزیدیان همیشه تاریخ هست و تقابل حق و باطل تا ظهور امام زمان(عج) ادامه خواهد داشت.

 

این کارشناس مذهبی سیما تصریح کرد: دشمن و معاندین نظام و اسلام به دنبال نابودی اسلام و نظام اسلامی ایران هستند و ما باید مواظب باشیم تا در زمین دشمن بازی نکنیم و ناخواسته به دشمن کمک نکنیم.

 

حجت الاسلام فرحزاد در بخش دیگری از سخنانش گفت: امام زمان (عج) بی حجابی و بی عفتی را دوست ندارد و توصیه شهدا هم حفظ حجاب به عنوان یکی از اصلی ترین ضروریات دین است، این در حالی است که امروز از اهل بیت (ع) فاصله گرفته ایم و دشمن برای بی عفتی جامعه کشور را آماج حمله رسانه ای خود قرار داده است.

 

هفدهمین یادواره شهدای گمنام و ۲۰ شهید حسین آباد کویر از سوی هیئت رزمندگان اسلام حسین آباد و با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل، بنیاد شهید و امور ایثارگران، ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان در حرم مطهر شهدای گمنام حسین آباد از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

کد خبر 1227391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha