دو شهید حادثه تروریتی شاهچراغ (ع) در یاسوج تشییع می شوند

فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به مراسم تشییع دو شهید حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در یاسوج، گفت: مسیر تشییع از خیابان هفتم تیر تا خیابان جمهوری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «شهرام مهدوی مطلق» امروز (۸ آبان ماه) در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: در برابر این فتنه ترکیبی باید بایستیم، کشور ما پر از بسیجی است، هیچ منطقه ای بی شهید و رزمنده و فدایی ملت نیست.
 

فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به اینکه تشییع شهدا هم عبادت و هم سیاست است، افزود: اگر تاکنون مردم و نظام کاری انجام نداده اند به دلیل خویشتن داری آنها بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: اینکه عزیزان ما را در خانه امن خدا به رگبار بستند، دیگر جای درنگ باقی نمانده است.
 

مهدوی مطلق بیان کرد: فردا راهپیمایی و تشییع شهیدان استان به صورت سراسری برگزار خواهد شد.
 

فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به اینکه دو شهید استان فردا یکشنبه در مرکز استان تشییع می شوند، ادامه داد: مسیر تشییع نیز از خیابان هفتم تیر تا خیابان جمهوری خواهد بود.
 

وی گفت: این آئین یک تشییع و همچنین اعلام انزجار بوده و قطعا مردم از اقشار مختلف در این آیین به صورت باشکوه شرکت خواهند داشت.
 

«رضا پارسیان نژاد» هم گفت: امروز آئین تشییع شهدای ترور از میدان شهرداری تا حرم احمدبن موسی (ع) در شیراز برگزار شد، در انتهای مراسم، شهدا برای طواف حرم امام رضا (ع) به مشهد اعزام می شوند، ما امشب در فرودگاه شیراز به استقبال شهیدان می رویم.
 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: فردا مراسمی در خور و شأن شهیدان با ظرفیت های مردمی در یاسوج برگزار می شود.
 

وی گفت: پس از انجام مراسم در مرکز استان، در شهرستان باشت و گچساران و به درخواست مسئولان بهبهان در این شهرستان نیز مراسم برگزار می شود و در نهایت این دو شهید عزیز در لیکک تشییع و به خاک سپرده می شوند.

در پی حمله تروریستی شامگاه چهارشنبه (۴ آبان ماه) به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز که منجر به کشته و زخمی شدن شماری از هم وطنان بی ‌گناه شد، دو نفر از این شهدا، یک پدر و پسر از فرزندان شهرستان بهمئی(شهیدان هوشنگ خوب و امید خوب) از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد بودند.

کد خبر 1227413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha