دشمن با شایعه سازی در پی گمراه کردن جوانان است

حجت الاسلام سرلک، گفت: امروز دشمن با شایعه سازی می خواهد نسل جوان را فریب دهد و گمراه سازد، راه مقابله با این توطئه دشمن آگاه سازی و بصییرت افزایی است.

حجت الاسلام «مهدی سرلک»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، با تسلیت و ابراز تاسف و تاثر از شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان در شاهچراغ شیراز و توطئه های دشمن در دامن ردن به اغتشاشات، بیان داشت: جوانان باید در برابر توطئه های دشمن که به دنبال ضربه زدن به اصل انقلاب و نظام است، هوشیار باشند.

 

امام جمعه الیگودرز  افزود: زودباوری و قبول سریع شایعات از معضلات جامعه است و باید فرهنگ سازی در این زمینه مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام سرلک با اشاره به اینکه برخی شایعات با هدف ضربه زدن به انقلاب صورت می گیرد، افزود: آحاد مردم جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان باید با بصیرت و آگاهی نسبت به این شایعات برخورد کند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان به جنگ فضای مجازی روی آورده اند، خاطرنشان کرد: دشمن می داند نمی تواند با ایران مقتدر رو در رو مبارزه کند، با دروغ پردازی و شایعه سازی به دنبال فریب دادن جوانان ایران اسلامی است.

 

حجت الاسلام سرلک در ادامه تصریح کرد:  دشمن بداند که با همین جوانان آنان را شکست خواهیم داد و بصیرت رمز موفقیت در برابر جنگ رسانه و فرهنگی امروز دشمن است.

کد خبر 1227436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha