برنامه های حرم حضرت معصومه(س) در هفته جاری تشریح شد

برنامه های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در هفته جاری تاجمعه ۱۳ آبان تشریح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان قم، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر حضرت معصومه(س) در هفته جاری تشریح شد. 

 

بر اساس این گزارش هر روز در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برنامه ها با نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح آغاز می شود و در ادامه هر روز سخنرانی قبل از نماز ظهر، مداحی و قرائت زیارت‌نامه بعد از نماز عصر، سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم شبانگاهی بعد از نماز عشا برگزار می شود.

 

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر حضرت معصومه(س) فردا یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمد نظری، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام کمیل پهلوان زاده، چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام رضا علیپور و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام علی احمدپور برگزار می شود.

 

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر امروز و فردا با سخنرانی حجت الاسلام علی زینلی، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام حسن بابائیان، چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمدرضا اعوانی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم با حضور خدامحمدی و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام احمد لقمانی و مداحی جواد میرجعفری برگزار می شود.

 

مراسم شب‌های حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین مؤمنی، فرحزاد، حسینی قمی، تراشیون، رفیعی، نظری منفرد و میرباقری و شنبه با مداحی محمدرضا غلامرضا زاده و چهارشنبه و پنج‌شنبه به ترتیب با مداحی سیدرضا تحویلدار و عباس حیدرزاده برگزار می‌شود.

 

در هفته پیش رو پنجشنبه بعد از نماز صبح قرائت زیارت عاشورا با صدای سیدعلی حسینی نژاد، پنجشنبه شب دعای کمیل با نوای عباس حیدرزاده و قرائت زیارت جامعه کبیره با نوای حجت الاسلام ناصر شهیدی، جمعه صبح دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی و قرائت دعا و مداحی محمدرضا و حسین طاهری و جمعه عصر ساعت ۱۸:۱۵ قرائت زیارت آل یاسین با صدای جواد میرجعفری برگزار می شود.


 

کد خبر 1227448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha